بی‌خبری هیات مدیره استقلال از رفتن کمالوند به سایپا!

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدواریم با همین قدرت که در آسیا حضور داشتیم در لیگ کار را ادامه دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جا دارد یکبار دیگر صعود مقتدرانه استقلال را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به هواداران تبریک بگویم. در ایام لیالی قدر هستیم و ان‌شاءالله طاعت و عبادت همه مورد قبول درگاه حق باشد. شهادت حضرت علی (ع) را هم تسلیت می‌گویم. روز کارگر و روز معلم را نیز به همه، به ویژه آنهایی که استقلالی هستند، تبریک گفته و گرامی می‌داریم. امیدواریم با همین قدرت که در آسیا حضور داشتیم در لیگ هم کار را ادامه دهیم. ما نیز مقدمات کارها را انجام می‌دهیم تا تیم را به قله پیروزی برسانیم.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال به نسبت پرسپولیس و دیگر تیم‌ها برای بحث تغییر زمان بازی‌ها از نظر واکنش‌ها عقب است، گفت: اینکه همیشه باشگاه از رقیبان عقب است، اینطور نبوده و بیشتر مواقع اوضاع بهتر بوده است. پس از اینکه دوستان در پرسپولیس موضع گرفتند هم مدیررسانه‌ای و هم باشگاه ما واکنش نشان دادند. ما تابع سازمان لیگ هستیم. البته انتظار داریم که برای بازی‌های لیگ عدالت برقرار باشد. بازی‌ها باید مثل نیم‌فصل اول دنبال شده تا عدالت رعایت شود. حتماً پیگیر حقوق استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم منافع باشگاه را تأمین کنیم. در نهایت همه تابع سازمان لیگ هستیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره فشارها برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم تصریح کرد: اصل 44 قانون اساسی دنبال این است که امورات غیردولتی را مردم اداره کنند. وزارت ورزش هم سعی کرده است استقلال و پرسپولیس را به مردم به واگذار کند و تلاش می‌کند باشگاه‌ها را خصوصی کند. هر چند که اعتقاد دارم کل باشگاه ها باید خصوصی باشند. اگر چه شاید برخی زیرساخت‌ها فراهم نباشد، اما می‌توانیم خصوصی شویم تا مثل دیگر کشورهای دنیا کارها انجام شود. امیدواریم مقدورات خصوصی‌سازی انجام شود.

نظری در مورد اتفاقات سال‌های گذشته (جدایی برخی ستاره‌ها) و اینکه برای حفظ شاکله تیم و استقلال فعلی چه تضمینی می‌دهند، یادآور شد: ما مدیرانی که اکنون مسئولیت داریم یکبار اول فصل نشان دادیم سابقه منفی که اشاره شد را نداریم. همه دست به دست هم دادیم که شاکله تیم را حفظ کنیم، هر چند که دو عزیز به نام‌های چشمی و کریمی جدا شدند. بازیکنان خوبی نیم‌فصل اضافه شدند که خودش نشان می‌دهد تجربه ما منفی نیست. خودمان هم در تلاش هستیم در بازی با الهلال سربلند خارج شویم. امیدوار هم هستیم بازی در ایران برگزا شود و کارهای اولیه را در این مورد انجام دادیم. برنامه‌هایی نیز داریم که داشته‌های‌مان را حفظ کرده و حتی اضافه هم بکنیم.

وی در واکنش به این سؤالات که «آیا روابط نزدیک احمد مددی با باشگاه سایپا باعث نشد که فراز کمالوند به این تیم برود؟ آیا هیئت مدیره از این انتقال اطلاعی داشت یا نه؟»، گفت: واقعیت این است که هیئت مدیره از این انتقال اطلاع نداشت و خودمان هم شوکه شدیم. مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه در فرودگاه به هنگام بازگشت استقلال از جده از کمالوند درباره پیشنهاد سایپا سؤال می‌کند که پاسخ کمالوند شفاف نبود و اینگونه برای عبدیان تعبیر می‌شود که موضوع خیلی جدی نیست، اما وقتی متوجه می‌شود که قرار است به سایپا برود، موضع‌گیری می‌کند. انتظار می‌رفت که در شرایطی که هیئت مدیره با مددی همکاری کرده است، اینطور نباشد که از این انتقال بی‌خبر باشد. طبیعتاً برای کمالوند که به او پیشنهادی به‌عنوان سرمربی مطرح شده است، خوشحال شدیم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما باز هم می‌گویم ما از انتقال او به سایپا اطلاعی نداشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید