در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

جدایی کمالوند و ضربه به استقلال!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جدایی کمالوند از آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره جدایی فراز کمالوند از استقلال و تاثیر این مربی در عملکرد آبی پوشان اظهار کرد: زمانی یک تیم موفق می شود، عوامل آن تیم از تدارکات تا مدیر تاثیرگذار هستند. به نظرم تجربه کمالوند توانسته به استقلال در آسیا کمک کند و جدایی این مربی تاتیرگذار خواهد بود. 

وی ادامه داد: تیم های بزرگ همواره مربیان با تجربه دارند و استقلال هم از این امر مستثنی نیست. فراز کمالوند خیلی زیاد به تیم استقلال کمک کرده است و به طور حتم مجیدی فرد دیگری را جایگزین کمالوند می کند تا به او مشاوره بدهد. البته مجیدی توانایی بالایی دارد و صالح مصطفوی فرد کاربلد در کنارش حضور دارد و آن‌ها می‌توانند در موفقیت استقلال موثر باشند. 

فریبا درباره عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم استقلال در گروه سختی قرار داشت و با وجود اینکه 3 تیم هم امتیاز در یک گروه بودند اما استقلال صدر جدول را از آن خود کرد و به مرحله حذفی راه یافت. به هر حال بازی های آسیایی شرایط خاصی دارد و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا ترانسفر شوند. بازیکنان استقلال  با جان و دل بازی کردند و در فاصله کم 6 بازی سنگین در هوای گرم عربستان انجام دادند و نتایج خوبی هم کسب کردند. 

پیشکسوت استقلال درباره بازی این تیم مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم الهلال 3 بار قهرمان آسیا شده و بازی سختی در انتظار استقلال است. همچنین هر چه بازی ها سخت تر باشد، بازیکنان استقلال بهتر بازی می کنند. امیدوارم استقلال بتواند این بازی را پیروز شود و قدم بزرگی برای رسیدن به ستاره سوم بردارد. 

او در پایان گفت: به نظرم خیلی مهم است که تیم استقلال ساختار تیمی خود را حفظ کند تا با همین نفرات به مصاف الهلال برود. البته شرایط بازی های آسیایی به صورتی است که برخی از بازیکنان در فصل جدید می روند و مدیریت باید نفرات را حفظ کرده وبازیکن جدید هم به تیم اضافه کند. به هر حال ای اف سی برنامه بازی ها را با شرق آسیا تطبیق می دهد و تیم های ایرانی از این موضوع لطمه می خورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید