رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون در گفت و گو با جی پلاس؛

درودگر: با مصادره ساختمان فدراسیون ما در فیفا مسخره می شویم/ لازم باشد مدارکی را منتشر می‌کنم!

رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه سند ساختمان فدراسیون فوتبال و 3 دانگ از باشگاه پرسپولیس به نام شستا شده است، توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در حالی  ساختمان فدراسیون فوتبال و 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا شد که افرادی همانند درودگر رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که این اتفاق رخ نمی دهد چون بدهی به شستا پرداخت شده است.  

صادق درودگر رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته بود بدهی به شستا پرداخت شد و  ساختمان فدراسیون فوتبال قاعدتا به نام  شستا نمی شود به خبرنگار جی پلاس، گفت: من بر اساس بیست و پنج میلیاردی  که به شستا پرداخت شد و  از قول وزیر ورزش و جوانان، رئیس شستا و خزانه دار فدراسیون فوتبال اعلام کردم که بدهی به شستا پرداخت شده است و اکنون هم سر حرف خود هستم‌ که نباید این اتفاق بیافتد .

درودگر افزود: شرکت شستا بیش از 25 میلیارد تومان پول گرفته است. به نظرم اقدام شستا در مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس منصفانه و  اخلاقی نیست. کشور ایران جزیره ای اداره  نمی شود و همه در یک ‌کشتی نشسته ایم و نباید کسی کشتی را سوراخ کند چون خودش هم غرق خواهد شد. این رفتار براساس  منافع ملی در حوزه روابط یک‌سازمان تقریبا دولتی و زیر مجموعه وزارت کار و امور اجتماعی به نام  شستا تعریف شده نیست و ما در بین 211 فدراسیون عضو فیفا مسخره می شویم که فدراسیون فوتبال ما مصادره شده است و این تمسخر به شستا نیز بر می گردد .

او با بیان اینکه مسئولان دو وزارت باید جلسه ای را برگزار کنند، تصریح کرد: افزایش قیمت ارز به فدراسیون فوتبال ارتباط ندارد که شستا مبلغ بدهی را براساس قیمت ارز ‌امروز بالا برده است. علاوه بر این، بالاتر از شستا، وزیرکار و وزیر ورزش باید نشستی بگذارند تا این مشکل را با مصالحه حل کنند. ستاد تحریم و معاون رئیس جمهور اجازه پرداخت پول به فدراسیون فوتبال را داده اند اما شستا بیان کرده که بدهی باید به قیمت ارز امروز محاسبه شود. همچنین چگونه باید به قیمت پرداخت بدهی به  روز باشد در حالی که  اموال و دارایی های شستا و شرکت های مختلف دولتی که اساسا مسببان این تورم آن ها و تصمیم گیران دولتی هستند 10 برابر شده و سازمان های مردمی و نهادهای عمومی غیر دولتی باید تاوان آن را بدهند  . این افزایش قیمت را باید دولت تامین نماید .

رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال برای مردم است و باید شستا منافع ملی و آبروی کشور  را در نظر بگیرد. من مدارکی دارم که پول پرداختی شستا قرض نبوده  بلکه براساس قرارداد داده شده است.  همچنین تا این لحظه مدرکی منتشر نکرده ام اما به عنوان یک ‌شهروند ایرانی اقدام به انتشار و‌پیگیری آن خواهم کرد. البته  وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال می توانستند  در گذشته و حال بهتر عمل کنند  و  آنها به درستی و با استفاده از وکلای توانمند و با ارائه اسناد و مدارک دفاع نکردند. همچنین مسئولان فوتبال  به جای ملاقات با شخصیت های سیاسی باید تلاش می کردند  مشکل ساختمان فدراسیون فوتبال را حل کنند.  

درودگر درباره اینکه چرا 3 دانگ ازساختمان باشگاه پرسپولیس مصادره شد، گفت: 3 دانگ از سند باشگاه پرسپولیس به نام فدراسیون فوتبال است. دادکان ساختمان باشگاه پرسپولیس را خریداری کرد و سند ساختمان به خاطر بدهی های پرسپولیس  به نام فدراسیون فوتبال شد تا طلبکاران توقیف نکنند. البته  توقیف و سند زدن سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس کار قشنگی نیست و شستا با این کار روبروی مردم ایستاد و باید شکایت متقابل صورت بگیرد.

او در ادامه افزود: البته به نظرم در مرحله اول باید شستا  منافع ملی را در نظر بگیرد و مسئولان با تعامل مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را حل کنند. اگر مشکل حل نشد در آن صورت شکایت متقابل و دفاع از حقوق فوتبال وظیفه فدراسیون فوتبال است .

رئیس سابق کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: انتقال سند  ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شستا از این نظر که توسط دولت نامه رفع تعهد ارزی صادر شده غیر قانونی است. همچنین  فدراسیون فوتبال براساس تعهد خود مبلغی به شستا پرداخت کرده و اضافه دریافتی از سوی شستا غیر قانونی است.

دیدگاه تان را بنویسید