جی پلاس

جنگ در مادرید به اوج خود رسید؛ دشمنان جان می دهند، جام نه!

اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در حالی در هفته آخر لالیگا برای فتح جام قهرمانی تلاش خواهند کرد که تیم دیگو پابلو سیمئونه شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارد‌.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یکی از هیجان انگیزترین فصول تاریخ لالیگا به آخرین ایستگاه خود رسیده است و قهرمان در هفته پایانی مشخص خواهد شد. تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید شانس فتح این جام را دارند.

روخی بلانکو که در نخستین هفته ها در صدر جدول لالیگا قرار گرفت اکنون با دو امتیاز برتری امیدوار است با یک پیروزی یازدهمین قهرمانی اش را در این رقابت ها جشن بگیرد. البته شاگردان دیگو پابلو سیمئونه خیلی زودتر می توانستند به هدف خود برسند اما به دلیل افت از اواخر ماه ژانویه برتری یازده امتیازی شان را نسبت به تیم دوم جدول از دست دادند. اتلتیکو در دو ماه اخیر حتی ممکن بود صدر جدول را از دست بدهد اما نبود ثبات در تیم های رئال مادرید و بارسلونا موجب شد تا امروز در جایگاه نخست باقی بمانند.

لالیگا

قرمز و سفیدپوشان یکشنبه هفته جاری در یک بازگشت به یادماندنی در دیدار برابر اوساسونا صدرنشینی شان را حفظ کردند. اتلتی در حالی که توپ و میانه میدان را در اختیار داشت و بارها دروازه مهمانش را تهدید کرد در دقیقه ۷۵ دروازه اش توسط بودیمیر باز شد. تلاش یان اوبلاک برای مهار این ضربه بی فایده بود و او زمانی توپ را دفع کرد که از خط عبور کرده بود. همزمان در سن مامس رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو با گل ناچو یک بر صفر پیش افتاد و به صدر صعود کرد. تنها پیروزی می توانست اتلتیکو را دوباره در رتبه نخست قرار دهد. گل مساوی به لطف پاس زیبای ژائو فلیکس توسط رنان لودی در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید. تنها دو دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که لوییس سوارس دروازه اوساسونا را برای دومین بار باز کرد تا اتلتیکو پیروز شود و با ۸۳ امتیاز در صدر قرار بگیرد.

لالیگا

تیم سیمئونه هفته آینده در آخرین ماموریت خود برابر وایادولید قرار می گیرد و همزمان رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برابر ویارئالی بازی می کند که هم به دنبال سهمیه لیگ اروپا است و هم فینال اروپا لیگ اروپا را پیش رو دارد. اتلتیکو با کسب پیروزی فاتح لالیگا می شود و نتیجه رئال مادرید تاثیری روی این موضوع نخواهد گذاشت. در صورت تساوی روخی بلانکو و برد رئال مادرید، تیم زین الدین زیدان جام قهرمانی را بالای سر می برد. دو تیم در امتیاز ۸۴ برابر می شوند اما سفیدپوشان به دلیل برتری در بازی های رو در رو برای سی و پنجمین بار عنوان قهرمانی را در لالیگا به دست می آورند. اتلتیکو اگر برابر وایادولید شکست بخورد تنها در صورت باخت همشهری اش می تواند قهرمان شود.

لالیگا

سرنوشت روخی بلانکو در دستان خودش است و آن ها شنبه برای شکست تیم رونالدو نازاریو در ورزشگاه خوسه سوریا حاضر خواهند شد تا تنها جام ممکن را در این فصل فتح کنند. در چنین شرایطی رئال مادرید امیدوار به لغزش همشهری اش است و نمی خواهد فصل را بدون جام به پایان برساند. قهرمان فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا در آخرین ساعات بیست و دوم می (یک خرداد) شناخته خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید