تکذیب تلویحی دردی دوا نمی کند

صداقت و صراحت تنها خواسته هواداران از کنعانی و نوراللهی

ماجرای جدایی احتمالی دو بازیکن کلیدی پرسپولیس به نگرانی اصلی این روزهای هواداران این تیم تبدیل شده و تکذیب های تلویحی دردی از آنها دوا نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ سناریوی فصل گذشته برای سرخپوشان پایتخت در حال تکرار است. پس از صدرنشینی در گروه و صعود به مرحله حذفی، زمزمه هایی مبنی بر جدایی دو یا سه بازیکن کلیدی این تیم در رسانه های غیررسمی منتشر شده و هواداران را نگران کرده است. مقصد البته همانند فصل پیش باز هم قطر است.

پرسپولیس فصل گذشته چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد. بیرانوند، علیپور و ترابی مهم ترین ستاره هایی بودند که از تیم جدا شدند. شجاع خلیل زاده در آستانه فینال آسیا از تیم جدا شد و بشار هم پس از نایب قهرمانی در آسیا رفت. با این حال واکنش هواداران به جدایی بعضی ها از جمله خلیل زاده بسیار شدیدتر بود.

در حال حاضر نیز صبحت هایی مبنی بر پیشنهاد یک تیم قطری به نوراللهی و کنعانی زادگان مطرح است. هر دو بازیکن نه به شکل سفت و سخت و جدی بلکه به شکل تلویحی این پیشنهادها را تکذیب کرده اند اما این تکذیب ها حل کننده ماجرا نیست و کمکی به حال پرسپولیس نمی کند.

هواداران از نوراللهی و کنعانی زادگان و هر بازیکن دیگری که پیشنهاد خارجی دریافت می کند انتظار دارند که با صداقت پاسخگوی حمایت آنها باشد. مسلما هیچ بازیکنی قرار نیست تا ابد در تیمش بماند، اما نحوه جدایی کاملا در واکنش هواداران موثر است. نوراللهی و کنعانی زادگان اگر پیشنهادی دارند به جای تکذیب می توانند آن را صادقانه با هواداران در میان بگذارند. اگر قصدشان به ماندن است سفت و سخت بگویند هرگز از پرسپولیس جدا نمی شوند و اگر به دلیل مسائل مالی یا هر موضوع دیگری نیت رفتن دارند دست کادر فنی را در پوست گردو نگذارند. تا مرحله حذفی رقابت ها زمان زیادی مانده و پرسپولیس وقت دارد در صورت جدایی بازیکنانش، چند نفر را به تیم اضافه کند، مشروط به این که این دو بازیکن به موقع از نیت جدایی خود خبر بدهند.

این روزهایی که به دلیل نرخ تبدیل ارز، یک پیشنهاد ساده یک میلیون دلاری، افزون بر 25 میلیارد تومان خواهد بود، هواداران می توانند تفاوت بین رقم 3-4 میلیاردی داخلی با 25 میلیارد را درک و جدایی بازیکن شان را هضم کنند. اما سوار شدن بر موج احساسات آنها، پرهیز از بیان واقعیت و پیدا کردن مقصر جدایی در افراد دیگر چیزی است که در کت آنها نمی رود.

دیدگاه تان را بنویسید