پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

مومنی: استقلال باید ضعف دفاعش را برطرف کند/ پرسپولیس حتما از گروهش صعود می‌کند

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: به نظرم کسب یک امتیاز برابر تیم الدحیل نتیجه قابل قبولی برای استقلال بود. فرهاد مجیدی در بازی برگشت نفراتی را جایگزین کرده بود که خیلی خوب بازی کردند و وریا غفوری توانست برای استقلال مثمرثمر باشد و پاس گل بدهد.  

وی افزود: الدحیل تیم قلدر و حرفه ای است و این تیم قطری توانست 4 امتیاز برابر استقلال در دوبازی رفت و برگشت بگیرد. همچنین تیم استقلال در خط دفاع ضعف دارد و باید این نقطه ضعف را برطرف کند و با برتری برابر الاهلی به مرحله بعد صعود کند. 

مومنی درباره اینکه استقلال می تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: بله، اگر استقلال بتواند تیم الاهلی را مقتدرانه شکست بدهد این اتفاق رخ می دهد. به هر حال اکنون زمان ریکاوری است و بازیکنان استقلال هم انگیزه لازم را در اختیار دارند. البته تیم الاهلی با بازی قبلی خود فرق می کند و مهم این است که آبی پوشان اقتدار خود را در بازی برگشت  نشان بدهند. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد سایر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس نتایج خوبی در آسیا گرفته و از گروهش صعود کرده است. تراکتور با کسب نخستین برد در آسیا شروع خوبی زد.  اگر تیم فولاد بتواند برابر تیم السد پیروز شود در آن صورت نیم نگاهی به صعود خواهد داشت. در مجموع نمایندگان کشورمان نتایج قابل دفاعی را در آسیا کسب کردند. 

وی درباره اینکه کدامیک از نمایندگان کشورمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند، گفت: تیم پرسپولیس بخت اول صعود به مرحله بعد است و به طور حتم از گروهش صعود می کند. بازی استقلال برابر الاهلی تعیین کننده است و آبی پوشان می توانند به عنوان تیم اول یا دوم صعود کند. تیم تراکتور با برد برابر نیروی هوایی عراق وضعیتش در گروهش بهتر شده است و یکی از مدعیان صعود است. اگر تیم فولاد برابر السد پیروز شود در آن صورت برای صعود از گروهش شانس دارد.

دیدگاه تان را بنویسید