پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

علی موسوی: صعود استقلال به اما و اگر کشیده شد/ امتیاز از تعداد گل‌زده مهم‌تر است

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم الدحیل قطر توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی موسوی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد:‌بازی خوبی را شاهد بودیم اما  تیم استقلال برای صعود در جام باشگاه های آسیا باید از رقیب خود امتیاز بگیرد که در این راه به موفقیت نرسید. 

وی افزود:‌تیم الدحیل یکی از رقیبان استقلال است و این تیم  قطری توانست 4 امتیاز حساس از آبی پوشان بگیرد و صعود استقلالی‌ها به اما و اگر کشیده شده است. به هر حال در گروه استقلال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما این تیم باید برای دو بازی بعدی خود برنامه داشته باشد تا بتواند 6 امتیاز از این بازی ها به دست آورد. 

موسوی درخصوص بازی برگشت استقلال و الدحیل بیان کرد: تیم های استقلال و الدحیل در بازی برگشت محتاط بودند و تیم قطری به دنبال مساوی و کسب یک امتیاز بازی بود که به هدف خود رسید. بازیکنان الدحیل انرژی خود را نگه داشتند تا در زمان مناسب موقعیت های خود را تبدیل به گل کنند اما استقلال هم از فرصت ایجاد شده نتوانست استفاده کند و 3 امتیاز بازی از دست رفت. 

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه آیا آبی‌پوشان در بازی برگشت توانستند نقاط ضعف خود را برطرف کنند، گفت: زمانی که دو تیم هم تراز با یکدیگر بازی می کنند برای گل زدن عطش زیادی دارند و این موضوع باعث می شود سیستم دفاعی هر 2دو تیم با مشکل مواجه شود. تیم های استقلال و الدحیل حمله می کردند به همین علت مدافعان هر دو تیم اشتباهاتی در خط دفاع خود مرتکب شدند. 

وی درباره اینکه استقلال بیشترین گل زده را در اختیار دارد، بیان کرد: به نظرم کسب امتیاز و صعود به مرحله بعد مهم هستند و تعداد گل زده اهمیت ندارد. تیم الدحیل برابر استقلال حرفه ای بازی کرد و به حداقل امتیاز قناعت کرد و به هدفش رسید. 

موسوی درباره اینکه تیم استقلال شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: با توجه به نتایج کسب شده‌، هر سه تیم  حاضر در گروه C در صورتی که بتوانند از موقعیت ها استفاده کنند شانس صعود به مرحله بعد را دارند. بازی استقلال برابر الاهلی مهم است چون این تیم انگیزه زیادی برای جبران شکست بازی رفت دارد و با آن تیمی که 5 گل برابر استقلال خورد متفاوت است. تیم الشرطه هم با جان و دل برابر استقلال بازی می کند تا از حیثیت فوتبال عراق دفاع کند. کار استقلال برای صعود سخت است اما اگر بازیکنان این تیم باهوش بازی کنند در آن صورت شانس زیادی برای صعود دارند. 

دیدگاه تان را بنویسید