جی پلاس

اتفاق شگفت‌انگیز در ثانیه پایانی فینال لیگ برتر بسکتبال ایران؛ بازر بیتر باور نکردنی پری پتی!+ویدیو

بازی فوق دراماتیک فینال لیگ برتر بسکتبال به سود شهرداری گرگان رقم خورد تا این تیم به شکلی باور نکردنی برای نخستین بار قهرمان شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ فینال چهارم لیگ برتر بسکتبال در حالی در حساس ترین شرایط پیگیری می شد که سهم گرگانی ها از سه فینال قبلی دو پیروزی و سهم مهرام یک برد بود، مهرامی ها با اتکا به بازیکنان با تجربه ای مانند صمد و مهدی کامرانی قصد داشتند پیروز شوند و کار را به دیدار پنجم بکشانند و در آستانه رسیدن به هدفشان هم بودند اما...

در کوارتر پایانی بازی شهرداری گرگان از حریف پیش بود، اما اشتباه عجیب بازیکن کم تجربه این تیم با توپ دزدی بازیکنان مهرام همراه شد و نتیجه یک امتیاز به سود مهرام تغییر پیدا کرد در ادامه گرگانی ها از اندک فرصت حمله خود استفاده نکردند و همه چیز می رفت به سود مهرام تمام شود.

خطای فنی بازیکنان شهرداری گرگان دو پرتاب به مهرام داد تا همه چیز تمام شده تلقی شود. هر دو پرتاب به گل تبدیل شد و مهرام سه امتیاز پیش افتاد. در شرایطی که کمتر از سه ثانیه روی تابلو مانده بود، پری پتی از زمین خودی پرتاب بلندی موسوم به بازر بیتر انجام داد و در کمال ناباوری این توپ وارد سبد شد تا همه چیز مساوی شود. داوران بارها از طریق سیستم IRS صحنه را بازبینی و در نهایت اعلام کردند در لحظه جدا شدن توپ از دست بازیکن هنوز ساعت صفر نشده و گل صحیح است.

پس از این تساوی بازی به وقت اضافی کشیده شد و در آنجا شهرداری گرگان با روحیه ای بسیار بهتر موفق به کسب سومین پیروزی و عنوان قهرمانی شد.

حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید