جی پلاس

کمال همنشینی با طارمی اثر کرد!

سرمربی تیم فوتبال پورتو به دلیل توهین به داور، سه جلسه از هدایت تیمش محروم شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو به شکلی بچگانه مورد محرومیت قرار گرفت. کنسیسائو که تیمش شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد به دلیل اعتراض شدید و توهین به داور سه جلسه محروم شد و این در حالیست که تنها پنج هفته تا پایان رقابت های لیگ پرتغال باقی مانده است.

چندی پیش بود که کارت قرمز بی جهت طارمی در دیدار بسیار حساس برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سروصدا به پا کرد. طارمی در حالی که دقایقی قبل از حرکت ناشیانه اش، کارت زرد گرفته بود، در صحنه ای که آفساید اعلام شد با عصبانیت زیر توپ زد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. البته یاران طارمی در غیاب او سنگ تمام گذاشتند و در نهایت یووه را حذف کردند اما اخراج طارمی در یادها ماند.

به نظر می رسید کنسیسائو با وجود عبور از سد یووه، درس خوبی به مهاجم مستعد اما سرکش تیمش بدهد تا دیگر در چنین موارد حساسی کارت بیهوده دریافت نکند و باعث ضرر به تیم نشود. اما به نظر می رسد ماجرا برعکس بوده و کمال همنشینی طارمی در کنسیسائو اثر کرده و خود او هم یاغی شده است!

به این ترتیب به جای این که مهاجم ایرانی از فضای حرفه ای فوتبال اروپا، رفتار حرفه ای را یاد بگیرد، سرمربی تیمش را هم ایرانیزه کرده و حالا او سه هفته نمی تواند روی نیمکت بنشیند!

دیدگاه تان را بنویسید