جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| تمام آمار بازی پرسپولیس و الریان/ ترابی به علیپور رسید؛ شجاع بهترین شد

شجاع خلیل زاده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس بهترین بازیکن شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شجاع خلیل‌زاده در بازی مقابل تیم پرسپولیس 22 نبرد داشت. شجاع در در 9 تا از این نبردها شکست خورد که سه تا از آن‌ها روی هوا بود و دو تا هم مربوط می‌شود به دریبل‌هایی که خورد. مدافع سابق پرسپولیس، 7 دفع توپ و 2 قطع پاس هم داشت تا با نمره 6.95 بهترین نمره را بین مدافعان الریان کسب کند.

پرسپولیس رکورد زد

پرسپولیس بعد از 9 سال خارج از ورزشگاه آزادی به یک تیم قطری بیش از سه گل زد.

ترابی به علیپور رسید

مهدی ترابی هم با پاس گلی که مقابل الریان داد به رکورد علی علیپور رسید. انی دو بازیکن هردو 5 پاس گل برای تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کردند.

عالیشاه ستاره شد

امید عالیشاه نمره 8.5 را دریافت کرد. یک پاس گل، 5 پاس کلیدی، 2 دریبل و 5 خطای متحمل شده در آمار او ثبت شده است. بازیکنان الریان 3 بار با خطا روی عالیشاه کارت زرد گرفتند.

پاگشای شهریار در هند

شهریار مغانلو که تا پیش از بازی با الریان 346 دقیقه پیراهن پرسپولیس را پوشیده بود و هیچ کدام از 13 شوتش گل نشده بود، در یک ساعتی که مقابل الریان بازی کرد، سه تا از پنج شوتش در چارچوب بود و دو تا هم گل شد. مغانلو مقابل الریان با نمره متریکا ۸.۳۳ دومین بازیکن برتر زمین بود.

بیشترین شوت(5)، بیشترین شوت در چارچوب (3)، بیشترین حضور در موقعیت گلزنی (4) و نمره 8.4

دهمین بازی لک برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

لک پس از 859 دقیقه بازی در لیگ قهرمانان، از راهی جز ضربه پنالتی گل خورد. حامد لک در این ده بازی 6 کلین شیت ثبت کرده و سه گل از روی ضربه پنالتی، یک گل از روی ریباند ضربه پنالتی و یک بار از روی ضربه آزاد غیر مستقیم خورده است.

 

آمار بازی پرسپولیس با الریان قطر

*پرسپولیس: مالکیت توپ: 52, گل زده: 3, تعداد پاس: 428, شوت به دروازه: 31, کارت زرد: صفر

*الریان: مالکیت توپ: 48, گل زده: یک,تعداد پاس: 393, شوت به دوازه: 2, کارت زرد: 3

 

دیدگاه تان را بنویسید