مجیدی به عربستان نمی رود

استقلالی ها راهی جده شدند؛ بازیکنان آبی پوش از آسیا می گویند

مدافع تیم فوتبال استقلال صحبت درباره ضعیف بودن نماینده عربستان را بازی رسانه‌ای دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کاروان تیم فوتبال استقلال فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد جده ترک کرد.

بابک مرادی درباره حضور استقلال در عربستان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر روحیه‌مان خوب است و امیدوارم از عربستان با دست پر بازگردیم.

وی در مورد کوتاه کردن موهایش عنوان کرد: گفتم آنجا هوا گرم است، به همین دلیل موهایم را کوتاه کردم.

هافبک تیم استقلال در رابطه با گروه سخت استقلال گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در چه گروهی باشد. 

مطهری: شادی گلم را برای آسیا کنار گذاشته‌ام

همچنین ارسلان مطهری، مهاجم استقلال درباره گروه آبی‌پوشان در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: دعا کنید که بتوانیم بازی‌های‌مان را ببریم. سخت‌ترین گروه بین نمایندگان ایران، برای استقلال است. تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه بگیریم. فکر کنم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم و به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا شادی گلش را برای این مسابقات کنار گذاشته یا نه، یادآور شد: صددرصد شادی مخصوص خودم را کنار گذاشته‌ام.

مرادمند: صحبت درباره ضعف الاهلی بازی رسانه‌ای است

محمدحسین مرادمند در آستانه سفر اعضای تیم استقلال به عربستان، درباره شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و انگیزه و انرژی خوبی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه تیم‌ها خوب هستند و نباید تیمی را دست‌کم بگیریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد الاهلی عربستان تبدیل به تیمی ضعیف شده است، بیان کرد: همه این‌ها بازی رسانه‌ای است، وگرنه الاهلی چه زمانی ضعیف بوده است؟

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برای شاگردان فرهاد مجیدی گلزنی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: دعا کنید برای استقلال مثمرثمر باشم. گل زدن یا نزدن من مهم نیست.

حسینی: می‌خواهیم پرچم استقلال را در عربستان بالا نگه داریم

سیدحسین حسینی درباره حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط خوبی داریم و امیدوارم از گروه‌مان در این مرحله صعود کنیم.

وی در مورد میزبانی عربستان تصریح کرد: هنوز به عربستان نرفته‌ایم که بدانیم میزبانی به چه صورت بوده، اما فولاد خوزستان که به آنجا سفر کرده، از میزبانی رضایت دارد. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص انگیزه آبی‌پوشان برای موفقیت در عربستان گفت: همه با انگیزه خاصی وارد این مسابقات می‌شویم تا پرچم استقلال را بالا نگه داریم.

فرزاد مجیدی به عربستان نمی رود

با وجود تلاش های مسئولان بین الملل باشگاه استقلال اما ویزای فرزاد مجیدی به دست آنها نرسید تا مدیراجرایی آبی پوشان از سفر به عربستان بازبماند.

مسئولان استقلال طی روز های آینده ویزای مجیدی را دریافت خواهند کرد تا کمک سرپرست و مدیراجرایی استقلالی ها نیز بتواند با تاخیر به اردوی تیمش اضافه شود و کارش را دنبال کند.

دیدگاه تان را بنویسید