داریوش یزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: ایمان مبعلی پس از این که روز گذشته در تمرینات ما حاضر شد مورد تایید کادرفنی قرار گرفت و به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان هدف از جذب این بازیکن با تجربه را جبران نبود یک بازیکن طراح و خلاق در میانه میدان دانست و گفت: امیدواریم سایر بازیکنان تیم در کنار مبعلی روزهای خوبی را برای استقلال خوزستان رقم بزنند.
وی عدم آماده سازی تیم به دلیل فرصت کم و یارگیری مناسب را 2 مشکل اساسی در تیم استقلال خوزستان دانست و گفت: خوشبختانه نتیجه ای که در بازی اول کسب کردیم در ادامه راه کمک شایانی به ما خواهد کرد. استقلال خوزستان تلفیقی از جوانان مستعد و بازیکنان باتجربه و گرانبها است که این موضوع می تواند به موفقیت تیم کمک کند.
به گزارش ایرنا ایمان مبعلی هافبک 36 ساله خوزستانی که 60 بازی ملی در کارنامه دارد در رده باشگاهی پیراهن تیم های استقلال، فولاد خوزستان، الشباب، الوصل، النصر و الشارجه امارات، پیکان تهران، استقلال خوزستان و نفت تهران را به تن کرده است.
گفتنی است اسماعیل شریفات دیگر بازیکن خوزستانی فوتبال کشورمان برای حضور در تیم استقلال خوزستان ابراز علاقه مندی کرده و احتمال پیوستن این بازیکن به جمع آبی های خوزستان زیاد است.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.