پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

درخشان : از نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی نمی توانیم ایراد بگیریم/ از دست دادن میزبانی بازی ها ظلم است/ فوتبال ما در دست غیر فوتبالی ها افتاد

کارشناس فوتبال درباره لیست تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم باید به انتخاب اسکوچیچ در برگزیدن نفرات تیم ملی احترام بگذاریم زیرا سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته از این بازیکنان استفاده کند.

او ادامه داد: در این شرایط سخت وظیفه همه این است که کمک کنند تا تیم ملی فوتبال این مسیر سخت پیش رو را به خوبی پشت سربگذراند. خوشبختانه بازیکنان تیم ملی توانمند و برخی از آن ها در تیم خود ستاره هستند.

درخشان درباره دعوت عارف غلامی بازیکن نیمکت نشین استقلال به تیم ملی فوتبال بیان کرد: شکی نیست که برخی از بازیکنان شایسته بیرون از لیست تیم ملی هستند و بعضی از بازیکنان نیمکت نشین به تیم ملی دعوت شدند. البته این موضوع به ذهنیت سرمربی تیم ملی برمی گردد که چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند.  همچنین من هم قبول دارم که برخی از بازیکنان خوب از لیست تیم ملی دور ماندند اما باید به تصمیم گرفته شده احترام بگذاریم. به هر حال نمی توانیم از اسکوچیچ ایراد بگیریم که چرا برخی از بازیکنان را به تیم ملی انتخاب کرده است.

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی خارج از ایران اظهار کرد: تیم ملی فوتبال باید بازی های خود را در خارج از کشور پیگیری کند و بازیکنان تیم ملی باید نشان بدهند که برگزاری بازی ها در خارج از خانه اهمیت چندانی ندارد و آن ها باید ثابت کنند که می توانند از این مرحله به سلامت عبور کنند.

او درباره سلب میزبانی تیم ملی فوتبال از مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال بیان کرد: متاسفانه تنها دلیل اینکه میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی را به بحرین دادند این است که امکانات ایران ناچیز است و اکنون هم نمی توان این رای را تغییر داد و باید در مسابقات شرکت کنیم تا حق خود را بگیریم. البته از دست دادن میزبانی ظلم است اما باید با شرایط موجود کنار بیاییم.

درخشان در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: فوتبال ما در دست غیر فوتبالی ها افتاده است و باید از فوتبالی ها استفاده شود چرا که آنها برای فوتبال زحمت کشیدند. امیدوارم تیم ملی فوتبال بتواند با موفقیت از مرحله مقدماتی جام جهانی عبور کند.

کارشناس فوتبال درباره بازی های نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمایندگان ایران چند روز دیگر در آسیا بازی دارند که امیدوارم بتوانند بازی های خوبی ارائه بدهند. علاوه بر این، تیم های فوتبال ما باید به عربستان بروند و بدون شک آن ها قصد دارند بازی های خوبی در عربستان به نمایش بگذارند و اتفاقات غیر فوتبالی نمی تواند مانعی برای رسیدن به اهدافشان باشد. امیدوارم نمایندگان کشورمان نتایج خوبی برابر حریفان آسیایی خود به دست آورند  و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند. تیم پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شده است و امسال سرخپوشان  با خرید چند بازیکن توانایی این را دارند تا به فینال این رقابت ها راه یابند.

دیدگاه تان را بنویسید