کارشناسی داوری؛ گل دوم استقلال آفساید بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد گل دوم استقلال در حالتی آفساید به ثمر رسیده، اما بدون VAR تشخیص این صحنه غیرممکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی درباره قضاوت حمید حاج‌ملک در دیدار تیم‌های پیکان و استقلال اظهار داشت: حاج‌ملک قضاوت خوبی نداشت. در همان دقایق ابتدایی پنالتی اعلام شده به سود استقلال کاملاً صحیح بود، ولی کارت قرمزی که حاج‌ملک به بازیکن پیکان نشان داد کاملاً اشتباه بود، چون وقتی مدافع امکان استفاده از توپ را دارد، باید با کارت زرد جریمه شود، مگر اینکه مدافع با دست بازیکن را هُل بدهد تا پیراهنش را بکشد. به نظرم در این صحنه کمک داور به داد حاج‌ملک رسید و نجاتش داد.

تسنیم نوشت: وی افزود: در دقیقه 42 هم محمد نادری در محوطه جریمه سرنگون شد که داور به درستی بازی را ادامه داد و این صحنه هم پنالتی نبود. در ادامه هم نیمه دوم بازی نرمال بود و فقط داور یک ضربه کرنر به سود استقلال باید می‌گرفت که این کار را انجام نداد. 

کارشناس داوری کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا گل دوم استقلال آفساید بود یا خیر، عنوان کرد: به نظرم کتف مهاجم استقلال در موقعیت آفساید بود، ولی با چشم غیرمسلح نمی‌شود در این صحنه تصمیم گرفت. اگر VAR داشتیم این صحنه آفساید بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید