کارشناس فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

عبدی: عزیزی خادم باید کار بزرگی انجام بدهد/ علی کریمی انتظار رای بیشتری را داشت

کارشناس فوتبال درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی کارشناس فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره  انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: خوشحال هستم که انتخابات بعد از وقفه طولانی برگزار شد و امیدوارم اعضای مجمع اصلح ترین نفر را انتخاب کرده باشند. همچنین عزیزی خادم کار بزرگی را باید انجام بدهد و همه باید او را در این مسیر سخت کمک کنند تا مثمرثمر باشد. 

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال بازی های مهمی را برای حضور در جام جهانی پیش رو دارد و عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید تدارکات لازم را برای ملی پوشان فراهم کند. همچنین عزیزی خادم باید خودش را برای 4 سال سخت جهت آبادانی فوتبال کشورمان آماده کند. 

عبدی درباره اینکه علی کریمی 9 رای در انتخابات فدراسیون فوتبال کسب کرد، گفت: کریمی انتظار داشت تا رای بیشتری کسب کند اما نظر اعضای مجمع  این بود که به نفر دیگری رای بدهند. عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برای طیف خاصی نیست و او متعلق به همه مردم کشورمان است. به نظرم همه باید از عزیزی خادم حمایت کنند تا قطار فدراسیون فوتبال به حرکت در بیاید. 

کارشناس فوتبال درباره  برنامه های عزیزی خادم بیان کرد: به نظرم عزیزی خادم باید از اهداف کوتاه مدت و فی البداهه شروع کند و تدارکات لازم را برای حضور قدرتمندانه تیم ملی  فوتبال در جام جهانی فراهم کند و خیلی سریع برنامه های خود را اجرا کند. بحث زیرساخت ها هم اهمیت دارد و تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان به خاطر کرونا چند سالی اردو نداشتند و عزیزی خادم باید برای این تیم ها برنامه های اردویی در نظر بگیرد. ساختار سازی در فوتبال باید صورت بگیرد و هزینه ها تامین شود چون برنامه های اردویی تحت الشعاع بی پولی است. 

او افزود: همچنین عزیزی خادم باید مسائل اقتصادی را ساماندهی کند و برنامه ریزی های لازم را انجام بدهد تا دخل و خرج فدراسیون فوتبال با شیب ملایم به سمت مثبت پیش برود. علاوه بر این، رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید تعامل خوبی با ارگان فوتبال داخلی و بین المللی ایجاد کند تا کرسی های خوبی در فیفا و ای اف سی داشته باشیم. تعلیم و تربیت مربیان و بازیکنان هم مسئله مهمی است که باید به این موضوع توجه شود. 

عبدی درباره چالش های عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم یک نفر نمی تواند همه کار را انجام بدهد و باید به صورت گروهی عمل کنیم تا فوتبالمان به جلو پیش برود. همچنین عزیزی خادم باید افراد را در جایگاه مناسب به کار بگیرد تا کار فدراسیون به خوبی پیش برود. علاوه بر این، رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیروهای خوبی در بخش بین الملل باید به کار بگیرد تا فوتبالمان به موفقیت برسد. 

او در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم عزیزی خادم در 4 سال ریاست خود در فدراسیون فوتبال کارهایی انجام بدهد که به آن کارها افتخار کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید