پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

کلانی : دلیلی ندارد وزارت در انتخابات فدراسیون فوتبال نقشی داشته باشد/ امیدوارم جلوی پای علی کریمی سنگ نیندازند

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره انتخابات ریاست  فدراسیون فوتبال اظهار کرد: عزیزی خادم، کیومرث هاشمی، مصطفی آجرلو و علی کریمی کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال شخصیت های معقولی هستند و برنامه های موجه ای دارند. البته شناخت بیشتری از علی کریمی و مهدوی کیا دارم و مابقی کاندیداها را زیاد نمی شناسم. 

او ادامه داد: علی کریمی و مهدوی کیا اسطوره های بی بدیل فوتبال از لحاظ اخلاقی، فنی و اجتماعی هستند و آن ها زندگی خود را وقف مردم می کنند. کریمی مشاوره های خوبی دارد که از دانش فنی و مدیریتی برخورددار هستند و برنامه های خود را بدون سر وصدا تنظیم کردند. به نظرم مدیر یک سازمان نباید صددرصد تخصص داشته باشد و می تواند افراد متخصص را در کنار خود جمع می کند تا یک مجموعه را اداره کند. 

کلانی درباره اینکه شانس کدامیک از کاندیداها برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر است، گفت: من در این باره نمی دانم و وارد این جریان ها هم نمی شوم. همه کاندیداها تجربه و سابقه مدیریتی دارند و در بین افکار عمومی موجه هستند اما اختلاف سلیقه هم  وجود دارد. 

پیشکسوت فوتبال درباره نقش وزارت ورزش در انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال  و لابی گری بیان کرد: صحبت درباره این مسائل ایجاد حواشی می کند و دلیلی ندارد تا وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال نقشی داشته باشد. تنها فدراسیون فوتبال است که با توجه به قوانین فیفا آزادانه عمل می کند و  مستقل و متکی به خودش است. همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نمی توانند دخالتی در انتخابات فدراسیون فوتبال کنند چون نفعی نمی برند. 

او در پایان گفت: به هر حال لابی گری نوعی واسطه گری و ارتباطات است اما هدف کاندیداها این است که در شرایط فعلی  به جامعه فوتبال خدمت کنند. هر کدام از کاندیداها طرفدارانی دارند اما من هم کریمی را می شناسم و به او اعتقاد دارم. همچنین علاقمند هستم که تیم علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال انتخاب شود و امیدوارم سنگ جلوی حرکت کریمی نیندازند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید