پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

سید صالحی: نیروهای هجومی برگ برنده استقلال و سپاهان هستند/ تیمی که کمتر اشتباه کند برنده می شود

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی حساس و مهم بین استقلال و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره بازی استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم های استقلال و سپاهان شرایط خوبی دارند و تیم های اول و دوم جدول رده بندی هستند. همچنین هر 2 تیم در کسب نتیجه نوسان داشتند. 

او ادامه داد: فکری سعی کرد تفکرات خود را به تیم استقلال القا کند و شرایط  آبی پوشان با رسیدن مصدومان و محرومان ایده آل شد. در آن طرف، نویدکیا قصد داشت که تفکرات هجومی خود را به سپاهان القا کند و این تیم اصفهانی به تدریج به شرایط ایده آل رسید. در مجموع بازی های استقلال و سپاهان جذاب بوده است و بازیکنان این 2 تیم انگیزه زیادی برای کسب پیروزی دارند. 

سید صالحی درباره نقاط ضعف و قوت دو تیم گفت: تیم های فوتبال استقلال و سپاهان نیروی تهاجمی و هافبک های خوبی در اختیار دارند و خط دفاعی نقطه ضعف هر دو تیم به شمار می آید. خط میانی هر 2 تیم تحرکات خوبی در حمله دارند و  آنها باید مراقب باشند که کوچکترین اشتباه به ضررشان تمام می شود. 

کارشناس فوتبال درباره برگ برنده بازی استقلال و سپاهان بیان کرد: به نظرم خطوط هافبک و حمله برگ برنده این دو تیم محسوب می شود و دیاباته، مطهری و قایدی نیروهای تهاجمی استقلال و  کی روش استنلی، شهباززاده و محبی بازیکنان هجومی سپاهان هستند. 

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی استقلال و سپاهان گفت: به نظرم  امسال بازی های لیگ برتر فوتبال قابل پیش بینی نیست  چون تیم های 13، 14 جدول رده بندی با تیم های 4، 5 لیگ اختلاف امتیازی شان کم است. به هر حال شرایط ویروس کرونا و آمادگی جسمانی بازیکنان باعث شده که سطح کیفی بازی های لیگ برتر فوتبال پایین باشد و تیم ها شرایط ایده آلی ندارند. 

سید صالحی بیان کرد: تیم های استقلال و سپاهان قدرتمند و باریشه هستند و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد به طور حتم بهترین عملکرد در بازی خواهد داشت. 

او درباره اینکه کدامیک از تیم ها شانس قهرمانی دارند، گفت: به نظرم استقلال، پرسپولیس و سپاهان بیشترین شانس برای قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دارند. همچنین بازیکنان فوتبال احساسی هستند و درگذشت میناوند و انصاریان باعث شده است که انگیزه پرسپولیسی ها بیشتر شود و اتفاقات رخ داده بر روحیه بازیکنان تاثیرگذاشته  و اتحاد و همدلی شان بیشتر شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید