پیروزی برفی بایرن مونیخ برابر هرتابرلین

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 هرتا برلین را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته‌ی بیستم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خارج از خانه موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر هرتابرلین را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. شاگردان هانسی فلیک به نظر می‌رسد که در بوندسلیگا همچنان یکه تازی می‌کنند و همچنان سنگر لیگ آلمان را در اختیار دارند.

در این بازی کینگزلی کومان روی پاس توماس مولر خیلی زود و در دقیقه‌ی 21 موفق شد دروازه‌ی حریف را باز کند و فشار را از روی دوش تیمش بردارد تا باواریایی‌ها بدون استرس به کار خود ادامه دهند. در نیمه‌ی دوم این بازی اما فشار روی دروازه‌ی بایرن مونیخ بیشتر شد اما هرتابرلین نتوانست از فرصت های خود استفاده کند و همان پیروزی یک بر صفر بایرن مونیخ حفظ شد. رابرت لواندوفسکی در این بازی در دقیقه 12 یک پنالتی را هدر داد تا موفق به گلزنی در این هفته از رقابت‌ها نشده باشد.

 بایرن مونیخ اکنون 10 امتیاز و یک بازی بیش از تیم دوم جدول یعنی لایپزیگ دارد و باید دید که روندش به چه شکل ادامه خواهد داشت اما چیزی که واضح است این است که باواریایی ها با ادامه‌ی این روند باز هم قهرمانی های خود را تکرار خواهند کرد و می‌توانند به موفقیتی دیگر در لیگ آلمان برسند.

 

دیدگاه تان را بنویسید