حمید منصوریان در گفت و گو با جی پلاس؛

علت جنجال در فینال لیگ برتر ووشو چه بود؟ / سرمربی تیم پاس ناجا: به گزینه‌های من پول دادند که به تیم ما نیایند!

سرمربی تیم ووشو پاس ناجا گفت: هر سال از لحاظ داوری در مسابقات لیگ مشکل داریم در حقیقت می‌خواهند تیم‌هایی باشند که خودشان دوست دارند و سر بازیکنان من را می‌برند.

لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشو پاس ناجا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص اعتراض و شرکت نکردن تیم پاس در فینال لیگ برتر اظهار کرد: ما از سال 93 در لیگ حضور داریم و هر سال زمانی که می‌خواستیم تیم را تشکیل دهیم برخی افراد تماس می‌گرفتند و تهدید می‌کردند که این بازیکنان را جذب نکنید. ما به گذشته  کاری نداریم امسال واقعا فدراسیون مراسم خیلی خوبی برای شروع لیگ برگزار کرد و ما هم طبق گذشته در جلسات قبل از مسابقات شرکت کردیم که در این نشست گفتیم تیم نفت در لیگ شرکت نکرده و قبل از اینکه بازیکنان را آزاد کنند به آن‌ها دستور دادند باید فقط برای دانشگاه آزاد شرکت کنید!

او افزود: مربی یکی از تیم ها با بچه‌های ما تماس می‌گرفت و می‌گفت ناجا دروغ می‌گوید و پولی به شما نمی‌دهد. ما با سه چهار بازیکن می‌خواستیم قرارداد ببندیم و آن تیم به ووشوکاران پول داد گفت برای ما بازی نکنید اما عضو تیم پاس ناجا هم نشوید. با همین تهدیدها و این کارها خیلی از بازیکنان را نگذاشتد برای ما بازی کنند. امسال سه تا از قهرمان‌های جهان که هر سال برای نفت و دانشگاه بازی می‌کردند با هزار بدبختی به ما پیوستند و گفتند همه مشکلات را به جان می‌خریم و برای شما بازی می‌کنیم.

منصوریان در ادامه تصریح کرد: با تمام این مشکلات در لیگ شرکت کردیم. قرآن بردم و داوران را قسم دادم که قضاوت درستی داشته باشند چون همانطور که بازیکن را تهدید می‌کنند داور هم تهدید می‌شود. با همه این مسائل حق ما خورده شد من گفتم از همان ابتدا بگویید که می‌خواهید تیم دانشگاه قهرمان شود و نیازی نیست ما بازی کنیم به همین خاطر ما هم در فینال شرکت نکردیم. 85 درصد بازیکنان تیم ملی سرباز هستند. ما با آن‌ها تمرین می‌کنیم و بعد در مسابقات انتخابی حذف می‌شویم.

سرمربی تیم پاس ناجا با اشاره به شرایط و نحوه برگزاری لیگ برتر گفت: لیگ واقعا راضی کننده بود و فوق‌العاده برگزار شد فقط این مسئله داوری اذیت کرد. مورد دیگر اینکه با بازیکنان من تماس گرفتند و گفتند رییس فدراسیون ناراحت شده و اعلام کرده اگر مسابقه ندهید به تیم ملی دعوت نمی‌شوید. شاید آقای صدیقی از این موضوع اصلا اطلاع هم نداشته باشد. ما باشگاه هستیم و طبق قرارداد این مسائل ارتباطی به تیم ملی ندارد.

حمید منصوریان در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: همه چیز عالی بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. تمامی تیم‌ها تست کرونا دادند و پروتکل‌ها کاملا رعایت می‌شد و یکی از بهترین دوران مسابقات را داشتیم اما متاسفانه هر سال از نظر داوری مشکل داریم و می‌خواهند تیم‌هایی باشند که خودشان دوست دارند. من منظورم به فدراسیون نیست، عوامل دیگر سر بچه‌های ما را می‌برند.

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، لیگ برتر ووشو از پنج شنبه 9 بهمن تا 13 بهمن برگزار شد. فینال لیگ  قرار بود  امروز میان تیم‌های پاس ناجا و دانشگاه آزاد برگزار شود اما تیم پاس به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داوران در فینال حضور پیدا نکردند و دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان این دوره معرفی شد.  شایان ذکر است این پرونده قرار است در کمیته انضباطی بررسی شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید