در اعتراض به داوری ها؛

اتفاق عجیب در لیگ ووشو؛ پاس نیامد دانشگاه آزاد قهرمان شد

امروز و در اتفاقی عجیب، تیم پاس‌ناجا در اعتراض به نحوه داوری‌ها در دیدار فینال بخش ساندای لیگ برتر ووشو حضور پیدا نکرد تا دانشگاه آزاد به قهرمانی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که قرار بود از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) دیدار فینال چهاردهمین دوره لیگ برتر ووشو بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس ناجا در بخش ساندا برگزار شود، مسئولان تیم پاس ناجا به دلیل اعتراض از حضور در دیدار نهایی سرباز زدند.  

تیم پاس ناجا پس از برگزاری دیدارهای تالو که با برتری ۵ بر صفر تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید، نسبت به قضاوت تیم داوری معترض بودند، اما پس از رد اعتراض آنها توسط هیات ژوری، تصمیم گرفت در دیدار نهایی حاضر نشوند.

مسئولان تیم پاس ناجا اعتقاد داشتند داوری‌های دیدار نهایی تالو به سود تیم دانشگاه آزاد بوده و مسوولان فدراسیون علاقمند به قهرمانی دانشگاه هستند.

با این شرایط تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی دست یافت و تیم پاس نایب قهرمان شد. تیم مقاومت نیز با برتری مقابل بیمه حکمت ارتش در جایگاه سوم قرار گرفت.  

این در حالی است که فدراسیون ووشو برای برگزاری این مسابقات هزینه گزافی را متحمل شد و رقابت‌های خوبی را با تجهیز سالن آکادمی ووشو برپا کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید