اظهار نظر بازیکنان ماشین سازی

بابایی: گل اول پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم!/ رزاق پور: ماشین سازی در تبریز هم تنهاست

مهاجم ماشین‌سازی گفت: به خاطر جوانی و بدشانسی نتایجی به دست می‌آوریم که در شان فوتبال‌ ما و ماشین سازی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پیمان بابایی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خوب کار را شروع کرد، می‌خواستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم زیرا مساوی هم به درد ماشین‌سازی نمی‌خورد.

وی افزود: درباره داوری حرف نمی‌زنم اما جو را خیلی خراب کرد، به نظر من گل اول پرسپولیس 100 درصد بود و اگر آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم زیرا این صحنه خیلی واضح بود.

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: در صحنه گل هم با وجود اینکه تیم ما جوانمردانه بازی کرد اما پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون نزدند به همین دلیل دقیقه 94 گل خوردیم و بازی را از دست دادیم با وجود اینکه خیلی خوب کار کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم اما شکست خوردیم.

بابایی خاطرنشان کرد: بازیکن ما در صحنه قبل از گل دوم پرسپولیس روی زمین افتاد اما کادر فنی پرسپولیس جو را خراب کرد و به بازیکنانشان گفت توپ را بیرون نزنید متأسفانه همان توپ هم به گل تبدیل شد.

وی درباره اینکه بازیکنان ماشین‌سازی اعتقاد دارند داور با آنها بد صحبت کرده، اظهارداشت: احترام برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا واجب است اما کمک داور دوم یک پرسپولیسی 6 آتشه بود که خیلی با بچه‌های ما بد حرف می‌زد.

مهاجم ماشین‌سازی درباره گلزنی خود مقابل پرسپولیس گفت: این گل تلاش همه بازیکنان بود اما با کسب امتیاز همراه نشده، فایده‌ای ندارد.

رزاق‌پور: ماشین‌سازی در تبریز هم تنها است

ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهارداشت: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم، پرسپولیس به عنوان فینالیست آسیا همیشه بر پایه مالکیت بازی می‌کند تحت تاثیر قرار گرفت و رو به توپ‌های بلند آورد.

وی افزود: دقیقه 90 روی برخی مسائل و رعایت نشدن بازی جوانمردانه گل خوردیم، درست نبود پرسپولیسی‌ها چنین کاری انجام دهند. حمید مطهری و داود فنایی مربیان من بودند و می‌دانم افراد بزرگ و دوست‌داشتنی هستند، انتظار بیشتری داشتیم، وقتی دقیقه 94 دو یار ما به دلیل آسیب‌دیدگی روی زمین افتاده‌اند بازیکنان پرسپولیس باید بازی جوانمردانه را رعایت کرده و توپ را به ما می‌دادند.

مدافع تیم ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: همان توپ به گل دوم حریف تبدیل شد اما صحبت‌های من هیچ تاثیری ندارد، به خاطر بازی خوبمان امتیازی به دست نیاوردیم، چندین بازی است که به همین شکل فوتبال بازی می‌کنیم اما امتیازی به ما نمی‌دهند، ماشین‌سازی تک و تنهاست و هیچکس حتی در خود تبریز به ما کمک نمی‌کنند و بلکه دوست دارند ماشین‌سازی نتیجه نگیرد.

رزاق‌پور ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم و از مردم خوب تبریز هم عذرخواهی می‌کنم، شبانه روز برای کسب نتیجه زحمت می‌کشیم اما خودشان دیدند چه اتفاقی افتاد، با تمام احترامی که برای علی صفایی قائل هستم به بدترین شکل ممکن با بازیکنان ماشین‌سازی صحبت می‌کرد اما از دقیقه یک به پرسپولیسی‌ها می‌گفت خواهش می‌کنم و لحن محترمانه به کار می‌برد.

وی افزود: چرا داور با ما اینگونه صحبت نمی‌کرد؟ آیا به این دلیل که ماشین‌سازی در انتهای جدول است باید با بازیکنانش به این شکل صحبت کند؟ داور دقیقاً بین دو تیم تبعیض قائل می‌شد البته ما باید بیشتر کار و تلاش کنیم و این مسائل هم هرچه زودتر حل شود. می‌خواهیم خیلی زودتر ماشین‌سازی را از این شرایط خارج کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید