اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار برابر ماشین سازی

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است امتیاز از دست دادن تیم‌های صدر جدولی و پیروزی آن‌ها می‌تواند گام بلندی برای رسیدن به صدر جدول باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: جای امتیاز از دست دادن نبود و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و با توجه به امتیاز از دست دادن بقیه تیمها، این پیروزی خیلی به درد ما خورد.

وی ادامه داد: باید قوی‌تر از این حرف‌ها بازی کنیم. ماشین‌سازی خیلی تیم خوبی بود. آن‌ها تجربه کافی را نداشتند اما باانگیزه و چغر بودند. آن‌ها جایگاهشان در انتهای جدول نیست.

او در خصوص رعایت نکردن بازی جوانمردانه و اعتراض تیم حریف گفت: ما نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم. اگر توپ را بیرون می‌زدیم در حالی که نیاز به گل داشتیم، درست نبود که توپ را به بیرون بزنیم. تمان بازیکنان ماشین‌سازی نیز پشت توپ بودند و این بهانه حریف نبود.

عالیشاه در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافتی ۱۰ درصدی‌شان از پرسپولیس گفت: این را باید از مدیریت تیم بپرسید و اکنون جایش نیست که چنین سوالی بپرسید.

کامیابی‌نیا: بازیکنان ماشین‌سازی چرا وقتی عقب بودند، زمین نمی‌افتادند؟

کمال کامیابی‌نیا پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: ما در بازی های اخیر بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی گل می‌خوردیم. باید در هفته‌های بعد بهتر شویم. نیم‌فصل اول تمام نشده و تلاش ما این است که به بالای جدول برگردیم و هفته به هفته هم بهتر می‌شویم.

او درباره مسائل مالی و دریافت مطالباتشان از باشگاه گفت: اوضاع خوب نیست اما ما باید به باشگاه کمک کنیم. باشگاه هم باید کمک کند دریافتی بازیکنان بیشتر شود.

کامیابی‌نیا در پایان گفت: تیم حریف نباید اعتراص کند. چرا وقتی با یک گل عقب بودند، زمین نمی‌افتادند و مصدوم نمی‌شدند؟

شیری: نزدیک بود تنبیه شویم

مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: روح میناوند به ما کمک کرد. جای او در مجموعه ما خالی می‌ماند. کار ما خیلی سخت بود. بعد از گل اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما فوتبال ما را تنبیه کرد اما توانستیم تا لحظه آخر بجنگیم و پیروز شویم.

او درباره اعتراض تیم حریف در خصوص رعایت نکردن بازی جوانمردانه گفت: من با کادر فنی حریف هم صحبت کردم. نمی‌شود در یک صحنه ۳ بازیکن همزمان مصدوم شوند. چنین صحنه‌هایی نباید در فوتبال ما رخ دهد و باید کمتر شود.

پهلوان: صدر جدول را پس می‌گیریم

احسان پهلوان بعد از برتری باشگاه پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: در ابتدا به جامعه فوتبال و خانواده آقای میناوند تسلیت می‌گویم. ما بازی خوبی انجام دادیم و 6-5 موقعیت خیلی خوب داشتیم.

وی افزود: در هر مسابقه 6-5 موقعیت خیلی خوب ایجاد می‌کنیم ولی توپ‌های ما گل نمی‌شود. خدا را شکر که در این مسابقه تمرکز خوبی داشتیم و در دقیقه 92 گل پیروزی را به ثمر رساندیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا بعد از تعویضش ناراحت شده بود، گفت: چنین موضوعی نیست. چرا باید ناراحت شوم؟ ناراحتی من به خاطر این بود که مساوی کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دو دیدار عقب افتاده پرسپولیس این تیم می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد، عنوان کرد: ما دو بازی نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم. با کیفیتی که ارائه می‌کنیم، صدر جدول را پس خواهیم گرفت.

آقایی: هدف بزرگی داریم و برایش تلاش می‌کنیم

سعید آقایی بعد از برتری پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی سختی بود و با وجود این که در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما یک گل بد خوردیم. نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بود یا خیر، ولی خدا را شکر می‌کنم که توانستیم جبران کنیم.

وی افزود: ما از لحاظ روحی خیلی ضعیف شده‌ایم چون یک عزیز از بین ما رفته و جا دارد به خانواده مهرداد میناوند تسلیت بگویم. امیدوارم در دیدارهای آینده بهتر بازی کنیم و امتیازات را جمع کنیم. ما هدف بزرگی داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص این که مهرداد میناوند مدافع چپ بود و چقدر تلاش می‌کند تا خاطره‌ای از این بازیکن را در ذهن هواداران ایجاد کند، گفت: از روزی که به پرسپولیس آمدم، کمی هجمه رویم بود. روزی که قرارداد بستم،‌ آقای میناوند به من پیام داد و با او صحبت کردم. انصافا در این مدت خیلی به من کمک کرد.

وی ادامه داد: آن مرحوم از لحاظ روحی خیلی آرامم می‌کرد و قبل از بازی‌ها با من صحبت می‌کرد. او همیشه می‌گفت، بهترین کادر فنی ایران در پرسپولیس است. از درگذشت او خیلی ناراحت هستم. تلاشم را چند برابر می‌کنم تا قهرمان شویم تا بتوانیم کار خوبی برای پرسپولیس انجام دهیم.

آقایی در خصوص اعتراض بازیکنان ماشین سازی به گل دوم پرسپولیس گفت: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. نه با داور صحبت می‌کنیم و نه اعتراضی می‌کنیم. اجازه بدهیم این مسائل را کارشناسان قضاوت کنند.

شریفی: اولین بازی برای پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای داشت

محمد شریفی بعد از برتری پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و در این مسابقه باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. ولی خدا را شکر که برنده از زمین خارج شدیم.

وی در خصوص اعتراضات بازیکنان ماشین سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط پرسپولیسی‌ها گفت: بازیکنان ماشین سازی در چند صحنه خودشان را به زمین انداختند چند دقیقه‌ای در جریان بازی تعلل ایجاد کردند. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که از این بازی برنده خارج شدیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص این که امروز برای اولین بار برای تیمش بازی کرد گفت: حس فوق‌العاده‌ای داشتم، اما از سوی دیگر بابت درگذشت آقای میناوند ناراحت بودیم. این پیروزی را به خانواده آقای میناوند تقدیم می‌کنم.

امیری: امیدوارم با موفقیت پرسپولیس روح میناوند شاد شود

وحید امیری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی ۲ بر یک این تیم برابر ماشین‌سازی گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم‌. داغ بزرگی را داشتم و هم مهرداد میناوند و هم پدربزرگم را از دست دادم. خوبی‌ها و دعای خیر میناوند برای پرسپولیس باعث شد تا این گل در دقیقه ۲۵ زده شود تا به نوعی نشان داده شود که چقدر برای ما عزیز و ماندگار بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با موفقیت در ادامه راه بتوانیم روح میناوند را شاد کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید