پیروزی پرگل یووه در کوپاایتالیا/ کونته و پیرلو در نیمه نهایی به هم رسیدند

یوونتوس با برتری 0-4 مقابل اسپال راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یوونتوس که در سال 2021 نتایج خوبی گرفته، شب گذشته و علی رغم غیبت کریستیانو رونالدو با چهار گل اسپال را شکست داد تا حریف اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا شود.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 14 صاحب یک ضربه پنالتی شد که آلوارو موراتا پشت توپ قرار گرفته و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 24 و روی ضربه محکم دژان کولوسفسکی بود که یوونتوس فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان اسپال مهار شد. اما در دقیقه 33 و روی حرکت و پاس تماشایی کولوسفسکی بود که فرابوتا در مقابل دروازه اسپال صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یوونتوس با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

در دقیقه 48 نیمه دوم کولوسفسکی از زاویه اس بسته شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او با مهار بریشا همراه شد. دقایقی بعد کولوسفسکی با حرکتی انفرادی می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او در اختیار بریشا قرار گرفت.

 

در دقیقه 74 مورو از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار جیجی بوفون قرار گرفت. اما در دقیقه 78 و روی ارسال فدریکو کیه زا بود که کولوسفسکی دروازه اسپال را برای سومین بار باز کرد. در لحظات پایانی این فدریکو کیه زا بود که روی پاس داگراسا دروازه اسپال را باز کرد و در نهایت یوونتوس با برتری 0-4 راهی دور بعدی شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید