اظهار نظر روسای فدراسیون ها بعد از مجمع کمیته ملی المپیک/ رد حقوق 20 میلیونی سرمربی تیم ملی تیراندازی توسط دادگر

رئیس فدراسیون تیراندازی یک شایعه درخصوص سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی دادگر  در حاشیه مجمع سالانه کمیته ملی المپیک در مورد برگزاری این جلسه اظهار داشت: مجمع بسیار خوبی بود. برای تفاوت این دوره با ادوار گذشته می توان به افزایش اعتبار فدراسیون ها و شفافیت سازی و عنایت ویژه به زیر ساخت های کمیته ملی المپیک اشاره کرد. گزارش حسابرس را هم شنیدیم و در مجموع عملکرد کمیته ملی المپیک بسیار خوب ارزیابی می شود.

فارس نوشت: رئیس فدراسیون تیراندازی درمورد برگزاری لیگ این رشته و شانس حضور افراد برتر در رقابت های المپیک، گفت: لیگ اهداف پروازی تفنگ و تپانچه در حال برگزاری است. استعدادهای نوظهور را در این لیگ مشاهده کردیم که این موضوع برای ما بسیار خوشحال کننده است، اما چون اغلب اقدامات ورزشکاران المپیکی انجام شده، حضور افراد جدید بعید به نظر می رسد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه برخی از ورزشکاران ما دو رشته ای هستند و این ورزشکاران نوظهور بیشتر در رشته تفنگ بادی یا تپانچه بادی فعالیت می کنند که با این شرایط امکان حضور آنها در المپیک کمی بعید است. چهره افرادی که قرار است به المپیک بروند با پشتوانه های آنها تقریباً مشخص است، اما گذشت زمان نشان خواهد که چه کسانی سوار هواپیمای اعزامی به المپیک خواهند شد. 

عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک درمورد اینکه گفته می شود الهه احمدی تمریناتش را به صورت شخصی پیگیری می کند، تصریح کرد: بله؛ وی به مربی اعلام کرده که برای اعزام به المپیک به عنوان پشتوانه تمرین نمی کند، اما حضور مستمری در لیگ دارد. وی اخیراً نشان داد که از آمادگی خوبی هم برخوردار است. هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و تصمیم شخصی وی بوده و ما هم به آن احترام می گذاریم.

دادگر درمورد حقوق 20 میلیون تومانی الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ تصریح کرد: مربیان ما حقوق های مختلفی می گیرند، اما با توجه به اینکه هاشمی در سنگاپور به دلار حقوق می گرفت، پولی که ما پرداخت می کنیم متناسب به آن حقوق ها نیست و ان شالله که تمام مربیان از حقوق درخورد خود برخوردار شوند. 

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که هاشمی از کمیته ملی المپیک هم حقوق می گیرد یا خیر، عنوان کرد: کمیته طبق مقرراتی که اعلام کرده به تمام مربیان کمک می کند و هیچ چیز پنهانی وجود ندارد. این موضوع به صورت شفاف در رسانه ها اعلام شده است.

رضوانی: رشته شنا بیشترین آسیب را از کرونا دید

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا درباره آخرین وضعیت بازگشایی استخرها در ایام کرونا اظهار داشت: علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی در جریان هستند حدود یک ماه قبل جلسه‌ای با ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار کردیم و به شدت دنبال این هستیم استخرها با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: نگاه ستاد عالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری تصمیم گیرنده نهایی هستند این است که بخار درون فضای استخرها در انتقال ویروس تاثیرگذار است. منظور من درون آب نیست زیرا آب کلر این ویروس را از بین می‌برد. دوستان فضا را مقداری خطرناک می دیدند اما اکنون که فضا به سمت و سوی کمتر شدن انتقال کرونا می‌رود و ان شالله به زودی کل کشور در شرایطی قرار بگیرد که دیگر مبتلایی وجود نداشته باشد، با آرامش به سمت بازگشایی استخرها می رویم اما با قاطعیت می‌گویم شنا بیشترین آسیب را بین کل رشته‌های ورزشی از این ویروس دیده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره میزان خسارت به رشته شنا در ایام شیوع کرونا عنوان کرد: وزارت ورزش اکنون به استخرداران وام می دهد اما ناجیان، شناگران و مربیان را به عنوان افرادی معرفی می‌کنم که در این ماجرا مظلوم واقع شده و به آنها توجهی نشد. از رسانه‌ها هم می خواهم پیگیر باشند تا بتوانیم به آنها کمک کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید