لیگ جزیره

لمپارد در آستانه خروج از لندن/ شکست چلسی برابر لسترسیتی

چلسی در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد و نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه لسترسیتی اقدام کند، با دو گل در کینگزپاور مغلوب لستر شد تا شایعه اخراج فرانک لمپارد پررنگ تر از قبل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی ریباند یک کرنر، ویلفرد اندیدی پشت محوطه صاحب فرصت شد و ضربه زیبای او با برخورد به دیرک دروازه وارد دروازه چلسی شد.

در دقیقه 16 لسترسیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه محکم و تماشای آلبرایتون از پشت محوطه با بدشانسی به دیرک افقی دروازه چلسی برخورد کرد.

دقایقی بعد این بار لستر توسط بارنز باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از پشت محوطه با مهار مندی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

دردقیقه 33 و روی پاس کای هاورتز، کریستن پولیسیچ با نفوذ از سمت راست می توانست گل تساوی را به ثمر برساند،ه اما ضربه او به تور کناری برخورد کرد.

لحظاتی بعد جیمی واردی در موقعیتی تقریبا تک به تک تا آستانه زدن گل دوم لسترسیتی نیز پیش رفت، اما ضربه فنی او با عکس العمل مندی و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 42 و روی پاس بلند آلبرایتون بود که جیمز مدیسون در موقعیتی تک به تک به راحتی دروازه مندی را باز کرده و گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت نیمه اول با برتری 0-2 لستر تمام شد.

در دقیقه 55 و روی ارسال میسون مونت و در شلوغی محوطه چلسی می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه جیمز در اختیار کسپر اشمایکل قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی پاس به بیرون جیمی واردی بود که لستر فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما مندی با پا ضربه تیلسمن را مهار کرد و این فرصت از دست رفت.

در ادامه چلسی نتوانست موقعیت چندانی ایجاد کند و حتی گل تیمو ورنر در دقایق پایانی نیز میلیتری نیز آفساید اعلام شد تا در نهاست لستر با همان دو گل نیمه اول به برتری دست یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید