پیروزی یوونتوس برابر ساسولو دو مصدوم برجای گذاشت

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 ساسولو را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بیانکونرها در شبی که دو بازیکن‌شان به دلیل مصدومیت در همان نیمه اول از زمین بیرون رفتند، موفق شدند مقابل تیم 10 نفره ساسولو به یک پیروزی شیرین برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم در تلاش بودند تا به گل برسند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

در دقیقه 19 یوونتوس مجبور شد اولین تعویضش را انجام بدهد و وستون مک‌کنی به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به آرون رمزی داد.

 در ادامه این یوونتوسی ها بودند که تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند اما این برتری به موقعیت خاصی منجر نشد. در دقایق پایانی نیمه اول، آندره آ پیرلو مجبور شد دومین تعویضش را هم انجام بدهد و پائولو دیبالای آسیب دیده جای خود را به دژان کولوسفکی داد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون اتفاق خاصی به پایان خواهد رسید، در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، ساسولو 10 نفره شد. پدرو اوبیانگ به دلیل خطا روی فدریکو کیه‌زا ابتدا از داور کارت زرد گرفت اما بعد از استفاده از VAR، داور این بازیکن را با کارت قرمز اخراج کرد.

یک دقیقه بعد، روی حرکت خوب فرابوتا، این رونالدو بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از مقابل دروازه خالی به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد، نوبت آرون رمزی بود که با یک پاس خوب، کولوسفکی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه ساسولو پیدا نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 50 بود که دفع ناقص مدافعان ساسولو باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به دانلو برسد و او هم با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

اما این برتری چندانی پایدار نبود و ساسولو بعد از یکی دو حمله نصف و نیمه، در دقیقه 58 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی خوب، دفرل با پاس ترائوره صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل بار دیگر یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70 به گل برسند اما ضربه سر آدرین رابیو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد، روی پاس خوب کولوسفکی، رونالدو در منطقه ای بسیار خوب صاحب موقعیت شد اما واکنش عالی کونسیلی، دروازه ساسولو را نجات داد.

اما تلاش های یووه برای رسیدن به گل برتری سرانجام در دقیقه 83 نتیجه داد و رمزی تیمش را پیش انداخت. روی پاس زمینی فرابوتا بود که با تعلل مدافعان ساسولو، توپ روی تیر دوم به رمزی رسید و او هم با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده هم این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان خواهد رسید، در وقت های اضافه یووه به گل سوم رسید. روی پاس بلند دانیلو بود که رونالدو پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و بعد از پیشروی، با ضربه ای محکم گل سوم را به نام خود کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به سود یووه به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید