صحبت های تند رحمتی علیه داوری

سرمربی شهرخودرو از عملکرد کمیته داوران و دپارتمان داوری انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل آمده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را می‌دانستیم و با توجه به این نکته، در اوایل بازی چند موقعیت نصفه و نیمه را ایجاد کردیم. متاسفانه تا بازی جا بیفتد، روی ۲ ضربه ایستگاهی دو گل خوردیم اما به بازی برگشتیم.

ایسنا نوشت: وی ادامه داد: تا دوباره آمدیم به خودمان بیاییم، ۱۰ نفره شدیم و این نتیجه اعتماد به جوانان است. به هر حال من از این موضوع ناراحت نیستم و باید پای آن بایستیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که حتی با وجود ۱۰ نفره شدن، من برد می‌خواهم و همانطور که برابر استقلال ۱۰ نفره جنگیدیم، امروز هم همین کار را کردیم و به گل هم رسیدیم. ۱۰ نفره شدن به ما کمک کرد. در نیمه دوم ما به انسجام تیمی و هم‌دلی رسیدیم. حتی کسانی که روی سکوها بودند هم برای پیروزی تلاش کردند و از این بازی روند صعودی خود را ادامه می‌دهیم.

رحمتی در پایان درباره عملکرد داور گفت: درباره داوری صحبت نخواهم کرد اما خواهشی از سهرابی و اصفهانیان دارم. مالک ما از جیبش خرج می‌کند و مربی تیم ما جوان است. مشهد شهر بزرگی است و ما موش آزمایشگاهی نیستیم که هر داوری را برای قضاوت اول یا دومش، به بازی ما می‌فرستند. به ما ربطی ندارد که انتخابات است. ببینید که چند داور جدید در این مدت به لیگ برتر آمده‌اند؟ لیگ برتر جای آزمایش کردن نیست. من درباره اشتباه‌های داوری نمی‌خواهم نظری بدهم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید