گلایه‌های هاجر دباغ در گفت وگو با جی پلاس؛

فوتبالیست زن ایران: هر روز از آرزوهای ورزشی‌ام دورتر می‌شوم/ مسائلی که رخ می دهد قلب ما را می شکند

ملی پوش فوتبال بانوان ایران گفت: با اتفاقاتی که می‌افتد از آرزوهای ورزشی‌ام دور می‌شوم بدون اینکه ما تقصیری داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

هاجر دباغ در گفت و گو با  خبرنگار جی پلاس، درخصوص حذف تیم ملی فوتبال بانوان از رنکینگ فیفا اظهارکرد: چندی پیش خبری مبنی بر اینکه بار دیگر تیم ملی فوتبال بانوان از رنکینگ فیفا خارج شده است، منتشر شد. هر زمان صحبت از آرزوهای ورزشی‌ام می شد حرف از این بود روزی طعم حضور در جام جهانی را بچشم اما با این اتفاقاتی که رخ می دهد هر بار از آرزوهای ورزشی ام دور می شوم بدون اینکه ما تقصیری در این قضایا داشته باشیم.

او با اشاره به عدم برنامه ریزی دقیق ادامه داد: برای تیم ملی از فروردین سال گذشته تاکنون هیچ بازی تدارکی برگزار نشده و نمی‌دانم دلیل این کم لطفی ها برای ما چه چیزی است. از سوی دیگر  در فوتسال هم هر بار چنین اتفاقی رخ می دهد و تنها دود آن به چشم ما می رود؛ این مسائل نه تنها باعث دل شکستگی در بین ما می شود بلکه حتی از اهدافی هم که برای خودمان متصور شده ایم دور می شویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط  لیگ  تصریح کرد: با وجود کرونا خدا را شکر بازی ها در حال برگزاری است هر چند که محدودیت هایی داریم اما بازهم برگزاری لیگ بهتر از برگزار نشدن آن است. تیم سپاهان تا حد ممکن امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده و همین باعث شده پیشرفت خوبی داشته باشیم و نتایج ما نیز راضی کننده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل‌های بهداشتی در طول مسابقات رعایت می‌شود یا نه گفت: مسائل بهداشتی کاملا رعایت می شود و طبق صحبت‌های مسئولان مشکلی در برگزاری لیگ تا به الان ایجاد نشده است.

دباغ در پایان صحبت‌های خود با اشاره به انتظارات بازیکنان از مسئولان گفت: انتظار ما برابری امکانات با آقایان است اما این اتفاق تاکنون فراهم نشده است. خدا را شکر هر سال هم پیشرفت خوبی می کنیم و هم لیگ ما پویاتر می شود و با افزایش تعداد تیم های مدعی بازیکنان با کیفیت هم در تمام تیم ها پخش می شوند. اگر تیم های با قدرت مالی بالا در لیگ ورود کنند  خیلی خوب خواهد شد زیرا می تواند به  حرفه ای شدن لیگ حرفه ای در بخش بانوان کمک‌ کند. اگر همین انتقادها هم به گوش مسئولان برسد برای ما کفایت می کند.

به گزارش جی پلاس، به دلیل عدم برگزاری مسابقه نام تیم ملی فوتبال زنان ایران از رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال فیفا حذف شده است.

دیدگاه تان را بنویسید