جی پلاس

نمایش باشگاه استقلال با مرگ مارادونا!

باشگاه استقلال به جای عذرخواهی از هواداران فوتبال، به فدراسیون فوتبال آرژانتین پیام تسلیت ارسال می کند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، با وجود گذشت حدود یک هفته از پایان بازی فولاد و استقلال در هفته دوم لیگ برتر و انتشار ویدیوی زشت از فحاشی محمود فکری به بازیکنان و کادرفنی تیم خوزستانی اما هنوز باشگاه استقلال و فکری عذرخواهی رسمی که حاکی از ابراز ندامت آن ها باشد انجام نداده اند.

محمود فکری هم در آخرین مصاحبه خود در پایان دیدار تیمش برابر ماشین سازی با بیان اینکه برخی افراد باعث عصبانیت او و گفتن آن حرف ها شده اند؛ اعلام کرد آن ها را نمی بخشد! البته او در پایان صحبت های خود یک عذرخواهی نمایشی که نشانی از ناراحتی و ندامت نداشت را انجام داد.

حالا بعد از انتشار خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان یعنی دیگو آرماندو مارادونا باشگاه استقلال اعلام کرد که برای تسلیت به فدراسیون فوتبال این کشور پیامی را ارسال کرده است!

باشگاهی که به جای عذرخواهی از هواداران فوتبال، نه باشگاه فولاد هیچ اقدامی نمی کند اما برای خودنمایی و نوعی نمایش رسانه ای از انتشار پیام تسلیت خود به فدراسیون فوتبال آرژانتین خبر می دهد و احتمالا فردا هم نامه تشکر این فدراسیون را منتشر خواهد کرد.

شاید اگر همه چیز در فوتبال ایران سرجای خود بود و مدیران به جای نمایش های غیرواقعی، به وظایف خود عمل می کردند شرایط تیم های ایرانی از جمله استقلال بسیار بهتر از امروز بود.

متن منتشر شده از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال به شرح زیر است:

باشگاه استقلال ساعتی پیش طی یک ایمیل رسمی به آقای تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، درگذشت مارادونا را از طرف میلیون‌ها هوادار استقلال به مردم این کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای کلودیو فابیان تاپیا

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین

با احترام

درگذشت دیگو آرماندو مارادونا را صمیمانه و از طرف میلیون‌ها هوادار تیم فوتبال استقلال ایران به مردم کشور شما تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مراتب تاسف و ناراحتی ما را در فقدان این اسطوره تکرار نشدنی فوتبال جهان پذیرا باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید