جی پلاس

هواداران استقلال بازی خوردند!+عکس و فیلم

کانال های هواداری فوتبال ایران به خصوص آن ها که به نام پرسپولیس و استقلال ساخته شده اند جز ایجاد حاشیه هیچ هدفی ندارند و متاسفانه برخورد مناسبی هم با آن ها صورت نمی گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از پایان بازی فولاد و استقلال و رسانه ای شدن تمام حواشی رخ داده، برخی از کانال های هواداری اقدام به انتشار اخبار عجیبی کردند تا بیش از گذشته عملکرد فولادی ها را نادرست بدانند.

در چند کانال به ظاهر هواداری استقلال که با توجه به سوابق گذشته، مدیران آن هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس برنامه ریزی حواشی می کنند و در واقع یک گروه هستند و هدف شان ایجاد هرج و مرج و بازی دادن هواداران دو تیم است در ویدیویی مدعی شد عکاس تیم فولاد در زمان کولینگ برک در میان استقلالی ها قرار گرفته و به نوعی فال گوش ایستاده است.

در حالی که این ادعا مطرح می شود که شخص حاضر در فیلم حسین امانتی یکی از تدارکات باشگاه است؛ نه عکاس فولاد!

متاسفانه کانال های هواداری چند فصل است که با اهداف خاص و نادرست سعی در ایجاد حاشیه می کند و تاکنون هیچ برخوردی هم با آن ها صورت نگرفته است.

هواداران واقعی که به این کانال ها استناد می کنند حالا با انبوهی از اطلاعات مواجه هستند که نمی دانند کدام درست و کدام غلط است و چاره ای ندارند جز آن که برای پیگیری اخبار تیم محبوبشان در چنین کانال هایی که عمدتا اخلاق را هم زیرپا می گذارند عضو باشند. عدم ساماندهی کانون هواداران از سوی باشگاه ها مهم ترین علت بازی دادن علاقمندان فوتبال توسط این دو باشگاه است.

 

1

photo_2020-11-21_23-07-52 جوان سمت چپ که کلاه بر سر دارد و اولین نفر در عکس همان شخصی است که در ویدیو به عنوان عکاس فولاد معرفی می شود!

دیدگاه تان را بنویسید