شانس کم برانکو برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص پیوستن مهدی مهدی‌خانی به جمع سرخ‌ها واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگویی به سوالاتی پیرامون پرسپولیس پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

خبر ورزشی نوشت:

پرسپولیس به تازگی مهدی مهدی‌خانی را جذب کرده است؛ بازیکنی که شما هم برای حضور او در پرسپولیس علاقمند بودید. در این مورد چه صحبتی دارید؟

این حقیقت دارد که مهدی‌خانی بازیکنی به شمار می‌رفت که در لیست مورد نظر من برای پرسپولیس بود اما این اتفاق در آن دوره رخ نداد. با توجه به این که او در آن زمان با باشگاهش قرارداد داشت، این اتفاق رخ ندارد و  این موضوع محدودیت‌هایی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورد تا متاسفانه این انتقال شکل نگیرد اما حالا او به پرسپولیس آمده و این می‌تواند برای پرسپولیس و مهدی‌خانی اتفاق خوبی باشد.

 شرایط فنی او را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

من این بازیکن را از نظر فنی تائید می‌کنم.  در آن زمان هم مهدی‌خانی را از نظر فنی و فوتبالی تائید می‌کردم و با توجه به توان فنی که داشت دوست داشتم این بازیکن را در پرسپولیس داشته باشم. مهدی‌خانی بازیکن جوان و مستعدی است که خصوصیات مثبت زیادی از حیث مسائل فنی دارد. از نظر من او این توانایی را دارد که پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد و می‌تواند در پرسپولیس مهره موثر و قابل اتکایی باشد.

شنیدیم صحبتهایی مطرح شده و باشگاه پرسپولیس قصد دارد از شما برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا دعوت کند تا به عنوان میهمان ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کنید. در این خصوص برای ما توضیح می‌دهید؟

فعلا که این موضوع از سوی مسئولان باشگاه رسمیت پیدا نکرده و برای حضورم در بازی فینال دعوتی از سوی آنها صورت نگرفته اما اگر این دعوت انجام شود با کمال میل می‌گویم مفتخر می‌شوم برای تماشای این بازی در کنار پرسپولیس باشم و این بازی بزرگ را از نزدیک تماشا کنم. ولی باید به یک موضوع اشاره کنم که آن هم بحث شیوع کرونا و تبعاتی که این بیماری در تمام دنیا  ایجاد کرده همه را برای سفر با محدودیت‌هایی روبرو کرده است. کرونا باعث شده هر رفت و آمدی به هر کشوری ۲ هفته قرنطینه را در پی داشته باشد و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. با این تفاسیر اگر دعوتی برای من انجام شود شانس کمی را برای قبول آن می‌بینم.

چقدر به قهرمانی پرسپولیس در آسیا خوشبین هستید؟

با تمام وجودم برای پرسپولیس و اعضای تیم در این دیدار آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم پس از این که ۲ سال پیش با بدشانسی؛ شانس بزرگ  کسب جام و قهرمانی در آسیا را از دست دادیم، این بار اتفاقات بهتری در انتظار پرسپولیس باشد و این تیم که با شرایط خوبی توانست به فینال برسد، بتواند این بار جام را به خود اختصاص دهد.

این روزها در ایران محدودیت‌های کرونایی شدیدی برای مردم اعمال می‌شود، به عنوان فردی که سال در کنار این مردم بودید، چه صحبتی در این خصوص با ایرانی‌ها دارید؟

ویروس کرونا اتفاقات بدی را برای مردم سراسر دنیا رقم زد و ایران هم با مشکلات ناشی از این بیماری روبرو است. از همه مردم ایران می‌خواهم با رعایت پروتکل‌هایی که برای‌شان اعلام شده سلامتی‌شان را حفظ کنند تا در نهایت این بیماری نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا ریشه‌کن شود تا مردم دنیا بدون وحشت از این بیماری بتوانند زندگی آرام و کم دغدغه‌ای را دنبال کنند. من اطمینان دارم با رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های اعمال شده می‌توان کرونا را ریشه‌کن کرد و شکست داد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید