جی پلاس

پرسپولیس، شکار شاهین نشد!

شاهین طاهرخانی با درخواست نامعقول و عجیب سعی کرد در آخرین ساعات نقل و انتقالات پرسپولیس را مجاب به انعقاد قرارداد کند اما این اتفاق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یکی از عجیب ترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر در ساعات پایانی آن رخ داد؛ جایی که پرسپولیس تلاش می کرد با حذف نام عیسی آل کثیر، شاهین طاهرخانی را به عنوان آخرین سهمیه لیگ برتری خود به خدمت بگیرد.

شاهین طاهرخانی که نامش از چند روز پیش برای حضور در پرسپولیس مطرح شده بود هیچ گاه مذاکره جدی با این باشگاه انجام نداد و برخی عنوان می کردند که سمیعی به دنبال مذاکره مستقیم با اوست، نه با ایجنت ها!

در نهایت شب گذشته شاهین طاهرخانی به پرسپولیس رفت و در حالی که آل کثیر هم برای فسخ و خالی شدن یک سهمیه برای پرسپولیس در باشگاه حاضر بود؛ مدافع سابق آبی ها با عصبانیت از ساختمان بیرون آمد و بدون پاسخگویی به خبرنگاران مستقیما به باشگاه پیکان رفت و با آن ها قرارداد امضا کرد.

به نظر می رسد او که تصور می کرد با توجه به فرصت کم پرسپولیس برای خرید بازیکن، آن ها مجبور می شوند که تمام شرایط طاهرخانی را بپذیرند و با او قرار داد امضا کنند اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

بند فسخ و جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی آن هم با پرداخت تنها 100 هزار دلار و گویا فیکس بودن از جمله توقعات عجیب طاهرخانی از پرسپولیس بود که بیان هرکدام از این ها به تنهایی برای بازیکنی در حد طاهرخانی یک علامت تعجب بزرگ ایجاد می کند!

پرسپولیس به واسطه همین بند فسخ بازیکنانی چون مهدی ترابی را به راحتی از دست داد و به نظر می رسد این تبدیل به یک عادت برای بازیکنان شده که هنوز قرارداد را امضا نکرده در فکر جدایی هستند!

از جمله عجایب هم داشتن چهار ایجنت یا همان مدیربرنامه قانونی و دلال غیرقانونی در کنار این بازیکن بود. با وجود اشتباهات پیاپی مدیران و تصمیم های عجیب و غریب اما شاید بتوان به این کار مدیران باشگاه تایید کرد.

در این فصل پرسپولیس به خاطر بند فسخ گزند زیادی دید و بازیکنانش رایگان از تیم رفتند اما گویا مسئولان نمی خواهند بازهم از این سوراخ گزیده شوند و گویا شاهین طاهرخانی نتوانست پرسپولیس را به انجام خواسته هایش متقاعد کند.

دیدگاه تان را بنویسید