محمد رهبری در گفت وگو با جی پلاس؛

سابریست المپیکی ایران: به نوع خفیف کرونا مبتلا شده‌ایم/ دور بودن از شمشیربازی برای ما ضرر داشت

ملی پوش اسلحه سابر ایران گفت: علائمی که یک بیمار مبتلا به کرونا دارد را ما نداریم و خدا را شکر به نوع خفیف این ویروس مبتلا شده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد رهبری سابریست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: به دلیل اینکه قرار بود اردوها آغاز شود، همه به تهران آمدیم و تست دادیم که متاسفانه مثبت بود. ما سه نفر که از شهرستان آمدیم اگر بخواهیم با این وضعیت برگردیم احتمال دارد در راه هموطنان مبتلا شوند و یا حتی خانواده خودمان را درگیر کنیم. به همین خاطر فدراسیون اعلام کرد فعلا می‌توانیم در تهران قرنطینه باشیم؛ بنابراین فعلا قرنطینه هستیم تا چند روز دیگر ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. خدا را شکر حال هیچکدام مان بد نیست و علائمی نداریم. حتی دکتر اعلام کرد احتمال دارد پایان دوره بیماری‌مان باشد. ما علائمی که معمولا یک بیمار مبتلا به کرونادارد را نداریم و جای شکرش باقی است که از نوع خفیف مبتلا شده‌ایم و خطرناک نیست.

او در مورد شرایط تیم ملی شمشیربازی تصریح کرد: شرایط خوب است؛ ما در شهر خودمان تمرینات را انجام می‌دادیم و وضعیت آن چنان دشوار نیست و نسبت به اوایل بهتر شده است. ما ملی پوشان تمرینات مان را پیگیری می‌کنیم و با پیمان فخری و کادر فنی تیم در ارتباط هستیم و طبق برنامه پیش می‌رویم. از لحاظ بدنی باید بگویم به شخصه خودم افت نکردم. مطمئنا دور بودن از شمشیربازی برای ما ضرر داشته اما اینگونه نبوده که کلا ورزش نکنیم. من تمریناتم را در منزل انجام می‌دادم و بعد که باشگاه‌ها فعالیتشان را آغاز کردند به باشگاه رفتم بنابراین از لحاظ بدنی در موقعیت خوبی قرار دارم. به محض اینکه شیوع کرونا کمتر و یا قطع شود اردوها را شروع می‌کنیم و نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. 

رهبری در پایان صحبت‌های خود با اشاره عدم حمایت‌های لازم از تیم ملی شمشیربازی گفت: پشتیبانی و حمایت از تیم آنچنان که باید نبوده است. ما تقریبا کمتر از 250 روز تا المپیک زمان داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و مدال خوش رنگی برای تاریخ شمشیربازی و ورزش ایران کسب کنیم. اگر حمایت‌‌‌‌‌‌‌ها بیشتر شود نتایج می‌تواند بهتر باشد چون شمشیربازی واقعا با حداقل امکانات توانسته به این جایگاه برسد، پتانسیل خیلی زیادی دارد و مطمئنا روز به روز می‌تواند بهتر هم شود. ما اکنون پشتوانه‌های خوبی داریم و می‌توانیم با کمک آن‌ها در چند سال آینده اخبار خوبی از شمشیربازی بشنویم پس انتظار داریم حمایت‌ها بیشتر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید