حیدری: شبانه بازیکنان را به آسیا فرستادیم/ حال و روز استقلال خوب نیست

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: این یک سال بدترین سال فوتبالی استقلال بود چون هم از نظر فنی و هم مدیریتی تغییرات داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خسرو حیدری بعد از پایان مرسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم پا قدم من برای استقلال خوب بود چون چند هفته اول استقلال در تهران بازی دارد. حال و روز استقلال این روزها خوب نیست و امروز هم به همین دلیل مجلس شورای اسلامی بودیم و در خصوص مشکلات مختلف استقلال حرف زدیم.

وی افزود: این یک سال بدترین سال فوتبالی استقلال بود چون هم از نظر فنی و هم مدیریتی تغییرات داشتیم و امروز هم از نمایندگان مجلس خواستیم بررسی کنند که چرا در یک سال فقط 12 عضو هیات مدیره عوض شدند. جالب است امسال اکثر بازیکنان حفظ شدند ولی نه مربی داشتیم و نه مدیرعامل!

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: تیم در حال اعزام به آسیا بود و ما شبانه یکسری بازیکنان را به آسیا فرستادیم. در این مدت کمی نزدیک باشگاه بودم، حتی پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، شاید اگر بازیکنان جدید ما بودند حتی می توانستیم یک دربی هم در آسیا برگزار کنیم اما استقلال واقعا جان نداشت. با این وجود دست بازیکنان و نامجو مطلق درد نکند که مسئولیت قبول کردند و زحمت کشیدند. 

وی یادآور شد: برای استقلال در این مدت واقعا بی ثباتی صورت گرفت و از وزیر ورزش می خواهم نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد. شما دیدید صدای مردم به مجلس شورای اسلامی هم رسید و فرقی هم نمی کند که استقلال مشکل دارد یا پرسپولیس، هر دو تیم باید به وضعیت خوبی برسند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید