تمجید کارشناس قطری از یحیی گل محمدی

کارشناس شبکه الکاس قطر بعد از فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا به تمجید از سرمربی تیم ایرانی پرداخت و او را یک مربی موفق نامید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف النصر عربستان رفت. این بازی در وقت های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ضربات پنالتی سرخ پوشان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسیدند تا برای دومین بار فینالیست آسیا شوند.

فارس نوشت: ماجد الخلیفی، کارشناس شبکه «الکاس» قطر درباره یحیی گل محمدی و عملکرد این مربی در این رقابت ها گفت: به نظرم یحیی گل محمدی مربی بزرگ و موفقی است. این مربی ایرانی با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد توانمند است و به نظرم تمام کارشناسان حاضر در استودیو با من موافق هستند.

وی افزود: برای موفقیت یک مربی در این رقابت ها باید با اعضای مدیریت باشگاه، هواداران و بازیکنان ارتباط خوبی داشته باشد. به نظرم گل محمدی بهترین ارتباط را با این 3 عنصر اصلی داشت و نشان داد مربی بزرگ و توانمندی است. نظم بازی پرسپولیس و تاکتیک پذیری اش بدون شک کار تاکتیکی مربی است و این مربی ایرانی و بازیکن سابق تیم ملی ایران موفق ظاهر شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید