جی پلاس

توریست های صاحب صندلی در پرسپولیس و استقلال!

مدیران عامل پرسپولیس و استقلال در حالی که تیم هایشان درگیر مشکلات زیادی است به جای کار و فعالیت بیشتر برای رفع کردن آن ها، ترجیح دادند در سفرهای برون مرزی همراه این تیم ها باشند تا اینگونه لقب توریست به جای مدیرعامل شایسته آن ها باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مشکلات فوتبال ایران در روزهای اخیر بیش از گذشته خودش را نشان داده است و تقریبا روزی نیست که یک خبر از ناکارآمدی مدیران منتشر نشود. مدیران پرسپولیس و استقلال در این زمینه بی رقیب هستند و هرکدام با ناتوانی های خود مشکلات این تیم ها را چندبرابر کرده اند.

در حالی که سرخابی ها در مشکلات مالی غوطه ور هستند اما این مدیران هیچ پرونده ای را حل نمی کنند و اتفاقا پرونده های جدیدی را هم اضافه می کنند.

یکی از جالب ترین رفتارهای مدیران عامل پرسپولیس و استقلال همراهی تیم ها در بازی های برون مرزی است. قطعا مدیر یک باشگاه نه در آسیا، بلکه در کل دنیا برای تماشای بازی تیم مورد نظر در ورزشگاه حاضر می شود و نمی توان نقدی به آن وارد کرد اما شرایط در ایران کاملا متفاوت است.

برای مثال احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کرد آن ها با تیپ و قیافه ای که افراد در سفرهای تفریحی از خود به نمایش می گذارند. در آن سو مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس هم برای برگزاری بازی های مهم راهی قطر شد.

همان طور که گفته شد این اتفاق مشکل خاصی ندارد اما وقتی پرسپولیس درگیر مشکلات مالی و البته پرونده مهم برانکو است چه دلیلی دارد رسول پناه همه چیز را رها کند و با انجام هزینه نه چندان کم، راهی خارج از کشور شود؟ سعادتمند هم که باید پرونده شفر و استراماچونی را حل و فصل می کرد به قطر سفر کرد.

آیا وظیفه این مدیران سفرهای توریستی است یا از بین بردن مشکلات تیم ها؟ وقتی پرسپولیس درگیر جریمه سنگین برانکو است و این روزها در به در دنبال پول و راه واریز آن است چه دلیلی دارد که چند روز همه چیز را رها کند تا فقط بازی پرسپولیس را از نزدیک نگاه کند؟! سعادتمند هم که با صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازهم مصاحبه های پرشمارش آغاز شده بود برای بازی پاختاکور به دوحه رفت و اتفاقا او هم بدون آن که حضورش خروجی برای این تیم داشته باشد به ایران برگشت.

صرف نظر از هزینه این رفت و آمدها آن هم در این شرایط ارزی کشور؛ چه دلیلی دارد این مدیران در شرایطی که هرروز یک شکایت و یک پرونده جدید برای پرسپولیس و استقلال به وجود می آید محل کار خود را ترک کنند؟

هیاهوی این روزهای پرسپولیس می توانست با درایت رسول پناه در همان برهه لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد و برانکو هم به پول خود برسد تا پرسپولیس از یک جریمه بزرگ رهایی پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و به مانند همیشه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم هیچ گونه نظارتی بر این چنین عملکردها ندارد. به نظر می رسد این مدیران به جای اینکه برای مدیریت تیم ها تلاش کنند بیشتر در فکر خودنمایی هستند و هیچ قدمی برای این دو تیم برنمی دارند.

دیدگاه تان را بنویسید