در گفت وگوی عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال با جی پلاس؛

چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال می شود؟

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: هر گزینه‌ای که به هدف گذاری فدراسیون والیبال نزدیک تر باشد به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم وطن پرست عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص پنج گزینه‌ سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: کارشناسان و مربیان حضور داشتند و این یک تصمیم جمعی بود که از میان حدود 16 گزینه 5 نفر را در نظر گرفتیم تا از میان آن‌ها نهایتا یک نفر انتخاب شود.

او در مورد این که تمایل فدراسیون بیشتر به انتخاب کدام گزینه است گفت: این طور نیست که فدراسیون تمایل خاصی به یک گزینه داشته باشد هر کدام از گزینه‌ها که به هدف گذاری ما نزدیک باشند قطعا او انتخاب می‌شود به همین دلیل پنج گزینه را انتخاب کردیم که اگر اولی نشد به سراغ گزینه بعدی برویم.

وطن پرست در پاسخ به این سوال که با توجه به این که بازی های المپیک پیش روی تیم ملی است؛ چه زمانی وضعیت سرمربی تیم مشخص خواهد شد، گفت: به هر حال ما درگیر لیگ داخلی هستیم و هر زمان با مربی به توافق نهایی رسیدیم و قطعی شد، تمرینات را در پایان لیگ آغاز می کنیم تا مربی به ایران بیاید و مسابقات و بازیکنان را ببیند. البته ترکیب تقریبا برای المپیک مشخص است اما به هر حال ملی پوشانی هستند که همیشه از دل لیگ بیرون آمد‌ه‌اند بنابراین مربی مسابقات را می‌بیند، شهرستان‌ها و استان‌ها را می‌گردد و بعد از پایان فصل بالاخره تیم خود را تشکیل می‌دهد تا برای بازی های المپیک که مرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود آماده باشد.

او در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: در هر صورت برنامه‌های تیم را سرمربی مشخص می‌کند که چند اردو و چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم و فدراسیون هم اجرا می‌کند بنابراین تا زمانی که مربی مشخص نشود نمی‌توان برنامه از پیش تعیین شده‌ای داشت؛ فدراسیون هم می‌خواهد با خرد جمعی تصمیم نهایی را بگیرد چون افقی که برای تیم ملی درنظر دارد این است که نتایجی در خور شان والیبال به دست بیاوریم و من فکر می‌کنم بهترین تصمیم را تا قبل از المپیک خواهیم گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید