گزارش جی پلاس از عملکرد عجیب پرسپولیس در نقل و انتقالات/

آن "کبوترِ با لُنگ" آمد!

باشگاه پرسپولیس با سعید آقایی بازیکن سابق سپاهان به توافق رسید اما مشخص نیست این بازیکن فصل آینده چگونه می تواند پیراهن قرمز رنگ این تیم را بپوشد و دیگران هم کار او را به یاد نیاورند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ باشگاه پرسپولیس شرایط عجیبی را تجربه می کند. تیمی که چهار فصل قهرمان شده و به گواه کارشناسان رمز موفقیتش ثبات و پایداری بوده است، در حال خانه تکانی است. صفی از بازیکنان تمدید نشده در کنار بازیکنان جدا شده و البته عده ای از بازیکنان که با استوری های نیش و کنایه دار به مدیریت باشگاه می تازند در کنار ورودی های جدیدی که هیچ سنخیتی با پرسپولیس نداشته و حتی کوچکترین علاقه و تعصبی هم به این باشگاه ندارند. اگر پرسپولیس برای حفظ بازیکنان کلیدی اش مانند امیری، ترابی، علیپور و ... پول ندارد پس با بازیکنان جدید چگونه قرارداد می بندد؟

سعید آقایی یکی از گزینه هایی است که با پرسپولیس به توافق رسیده و فصل آینده برای این تیم بازی خواهد کرد. حضور آقایی در جمع سرخپوشان نشان می دهد که پول چگونه می تواند همه چیز را عوض کند. آقایی همان بازیکنی است که فصل گذشته تصویری از کبوتر زرد با تکه ای لُنگ بر گردنش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که حتی منجر به محرومیتش نیز شد. حالا یک نفر نیست از آقایی بپرسد که چگونه رویش می شود همان لباسی که از نظر او زمانی لُنگ بوده را بر تن کند و در مستطیل سبز حاضر شود؟ 

آقایی حتی یک بار رسما از هواداران سپاهان خواسته بود که علیه پرسپولیسی ها فحاشی کنند او و سیاوش یزدانی از جمله بازیکنان نه چندان محبوب نزد هواداران پرسپولیس بودند. البته یزدانی راه استقلال را در پیش گرفت که این انتقال هم خرید موفقی برای آبی های پایتخت نبود.

این که مدیریت باشگاه با چه استدلالی تیم متحد و یک دل فصل گذشته را شخم می زند و بازیکنانی نظیر آقایی را به این تیم می آورد واقعا جای سوال دارد. بازیکنی که احترام به حریف و پیراهن تیم دیگر چه پرسپولیس باشد و چه استقلال را حفظ نمی کند چگونه می تواند در آن بازی کند؟ پیش از این تیم های استقلال و پرسپولیس در خرید بازیکن این موضوع برایشان مهم بود که او به هیچ وجه طرفدار رقیب نباشد یا حداقل سابقه درگیری با طرفداران در کارنامه اش ثبت نشده باشد.

 

 

photo_2020-09-01_15-23-23

دیدگاه تان را بنویسید