جی پلاس

پایان رویای کودکی ترابی به خاطر هشت درصد؟!

مهدی ترابی که به خاطر پرداخت نشدن تنها هشت درصد قراردادش با پرسپولیس، درخواست فسخ قرارداد کرده؛ روزی بازی در این تیم را رویای کودکی خود عنوان کرده بود!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ ستاره بی چون و چرای این فصل سرخپوشان در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد و می تواند اولین بازیکن جدا شده از این تیم لقب بگیرد. مهدی ترابی در فصلی که گذشت نقش موثری در قهرمانی پرسپولیس داشت و گل ها و پاس گل های ارزشمندی را در بسیاری از بازی ها در کارنامه خود ثبت کرد اما با این حال تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته است.

پس از رسانه ای شدن خبر جدایی ترابی از پرسپولیس عنوان شد که او به واسطه وجود بندی در قراردادش توانسته به دلیل عدم دریافت مطالبات فسخ کند و به این ترتیب با جدایی او از پرسپولیس حتی در صورت لژیونر شدنش یک هزار تومانی به حساب این باشگاه واریز نخواهد شد.

بهتر بود ترابی در صورت تمایل به جدایی و حضور در لیگ های خارجی که هم از نظر فنی و هم از نظر مالی اتفاق مثبتی تلقی می شود، با مدیران باشگاه مذاکره کند و بدون فسخ قرارداد پیشنهادهای خارجی اش را بررسی کند، در این صورت پرسپولیس هم از جدایی ستاره خود از نظر مالی منتفع می شد.

البته مهدی رسول پناه هم چنان مصرانه اعلام می کند که ترابی هنوز با پرسپولیس فسخ نکرده و او به خاطر مشکل خانوادگی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته است. رسول پناه در یکی از مصاحبه های خود گفت: مهدی ترابی موضوعی را مطرح کرد که اگر شما هم در جریان قرار بگیرید، به او حق می‌دهید؛ از من خواسته تا امروز نگویم و قرار است همین امروز درباره ماندن در پرسپولیس نظر بدهد. اگر ترابی جواب نداد، موضوع او را همین فردا اعلام خواهیم کرد.

با درنظرگرفتن این اظهار نظر رسول پناه این امکان وجود دارد که تصمیم ترابی برای جدایی از پرسپولیس تغییر کند با این حال هنوز این بازیکن صحبتی را در این باره انجام نداده و به نظر می رسد مسئولان باشگاه در حال مذاکره با او هستند.

پس از اعلام درخواست فسخ قرارداد ترابی، شایعات تایید نشده ای نیز به گوش رسید، از جمله این که ترابی برای فصل بعد قراردادش را به دلار درخواست کرده؛ آن هم به مبلغ 500 هزار دلار که چیزی حدود 12 میلیارد تومان خواهد شد! این که واقعا چنین درخواستی از سوی ترابی وجود داشته یا نه به کنار، اما چه معنا دارد یک ایرانی برای کار در یک باشگاه ایرانی در خود ایران قراردادی دلاری داشته باشد؟

از دلار و ریال که بگذریم به مصاحبه ترابی  می رسیم که زمان پیوستن به پرسپولیس، بازی در این تیم را رویای کودکی اش عنوان کرده بود. چگونه می شود که کسی به رویایش برسد و سپس فقط به خاطر 8 درصد رویایش را زیرپا بگذارد؟

پیش از این بازیکنان دیگری بوده اند که از جمع سرخپوشان جدا شده اند اما به جای بازی با کلمات انگیزه اصلی خود را صادقانه با هواداران در میان گذاشته اند و بازخورد بدی هم دریافت نکرده اند. برای نمونه سروش رفیعی زمانی که از پرسپولیس جدا شد، رسما اعلام کرد که به دلیل سرباز بودن مدتی است دریافتی نداشته و قصد دارد با پیوستن به لیگ قطر به اوضاع مالی اش سامان دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید