جی پلاس

از مسی یک اشارت؛ از تیم ها به سر دویدن!

در حالی که کمتر کسی تصور می کرد مسی بعد از بارسلونا پیراهن تیم دیگری را بپوشد اما او بند فسخ قراردادش را فعال کرده و حالا تیم هایی که قادر به پرداخت هزینه خرید او هستند برای به خدمت گرفتن ستاره فوتبال دنیا دست به کار شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تنها چند ساعت بعد از اعلام رسمی درخواست فعال شدن بند فسخ قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، تیتر یک تمام رسانه های ورزشی دنیا به این موضوع اختصاص یافت و تیم های اروپایی تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این اعجوبه آغاز کردند.

منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و اینتر از جمله تیم هایی هستند که به صورت جدی نام شان در میان خریداران مسی عنوان شده است. منچستریونایتد، لیورپول، چلسی و رئال مادرید نیز نام شان مطرح شد اما به نطر نمی رسد آن ها توانایی خرید ستاره بارسلونا را داشته باشند.

صحبت های زیادی مبنی بر مذاکره جدی مسی با منچسترسیتی عنوان شده و یکی از رسانه های آرژانتینی هم از آغاز مذاکرات پاری سن ژرمن با این بازیکن خبر دادند. با این حال با توجه به حضور گواردیولا و آگوئرو در سیتی شانس این تیم برای به خدمت گرفتن مسی بیشتر از سایرین است. گواردیولا می خواهد با مسی به رویای کسب جام لیگ قهرمانان اروپا با تیمی غیر از بارسلونا هم برسد تا انتقادات از این مربی از بین برود.

برخی از خبرنگارها اعلام کردند که احتمالا مسی به خاطر فرزندانش در بارسلونا می ماند اما هنوز هم احتمال خروج مسی از بارسا بیشتر از ماندن او است. قطعا پیوستن مسی به تیم دیگر؛ صرف نظر از اینکه چه تیمی خواهد بود می تواند بزرگترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال لقب بگیرد.

با وجود اینکه دیگر فوق ستاره فوتبال جهان یعنی رونالدو هم رئال را ترک کرد اما با توجه به اینکه او یک بار از منچستریونایتد جدا شده بود؛ احتمال این جدایی در رئال مادرید هم می رفت اما کمتر کسی بود که فکر کند مسی با پیراهنی به غیر از بارسلونا در میادین باشگاهی ظاهر خواهد شد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که آیا مسی در بارسلونا می ماند یا نه؟ و اینکه چه تیمی در میان مشتاقان به خدمت گرفتن مسی می تواند گوی سبقت را از حریفان برباید و ستاره گران قیمت و البته باارزش فوتبال جهان را به تیم خود ببرد. هر چه که هست این اتفاق نشان داد که تیم ها برای به خدمت گرفتن مسی منتظر یک اشاره از این بازیکن بودند تا دست به کار شوند!

دیدگاه تان را بنویسید