قهرمان پرتاب وزنه آسیا در گفت وگو با جی پلاس؛

علی ثمری: فراموش کردند که چه مدال هایی گرفتم/ رئیس فدراسیون به فکر صندلی نباشد

ملی پوش پرتاب وزنه ایران گفت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی فقط به فکر صندلی نباشد و عملکردی از خود برجای بگذارد که بعد از رفتنش همه او را دعا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

علی ثمری پرتابگر وزنه ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی اظهار کرد: بعد از یک سال مسابقه ندادن بد نبود اما من وقتی بازی‌های آسیایی رفتم آسیب دیده بودم و زمانی که به اردوی لهستان رفتم با آسیب دیدگی به ایران برگشتم و آن زمان متوجه نشدم که دست من از هشت جهت شکسته و با همان حال تمرین می‌کردم؛ اما با شیوع کرونا فرصت خوبی پیش آمد که پیگیر دستم شوم و نزد دکتر کامرانی رفتم که او گفت دستم از هشت جهت شکسته؛ استخوان اضافه آورده و کپسولی کلا نابود شده؛ اردیبهشت ماه جراحی کردم و با انجام فیزیوتراپی توانستم از خردادماه تمریناتم را شروع کنم و الان هم اولین مسابقه‌ام بود که 18 متر و 2 سانتی متر رکوردم بود؛ نمی‌گویم خیلی بد بود اما هدف من خیلی بالاتر هست. از وقتی دستم را جراحی کردم زندگی رنگ دیگری گرفت. من تجربه‌ رکوردهای بالاتری دارم و کسی که یک بار یک راهی را رفته باشد باز هم می‌تواند تکرار کند.

او در مورد حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌ها اظهار کرد: در لیگ شرکت می‌کنم اما متاسفانه فعلا تیم ندارم و کسی هم تماس نمی‌گیرد. تیم‌هایی مثل سپاهان هم فقط خوب‌ها را جذب می‌کنند و من جزو آن‌ها نیستم. یادشان رفته چه مدال‌هایی کسب کردم. فدراسیون دوومیدانی و ورزش ایران یادشان رفته که ما اولین مدال‌ها را بعد از انقلاب به دست آوردیم.

ثمری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط دوومیدانی گفت: این اولین مسابقه بود بعد از یک سال و باز هم خوب است جرات برگزاری داشتند. انتخابات که برگزار می‌شود از رئیس آینده خواهش می‌کنم چهار سال برای ورزش و ورزشکاران زحمت بکشد و به فکر صندلی‌اش نباشد. اگر خدا را قبول دارند به ورزشکاران رسیدگی کنند که بعد از پایان ریاست نام خوبی از خودشان باقی بگذارند نه اینکه مثل برخی روسا نفرین پشت سرشان باشد. در چهار سال گذشته حدود 19 مسابقه رفتیم که 16 بار دست پر برگشتیم اما یادشان رفت. مجید کیهانی احترام ورزشکار، ارزش‌ها و دوستی‌ها را نابود کرد و این بدترین چیزی بود که از فدراسیون قبل به یاد دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید