حماد سامری در گفت وگو با جی پلاس؛

سرمربی بسکتبال پالایش نفت آبادان: فدراسیون باشگاه‌ها را از بلاتکلیفی خارج کند/ با کاهش 50 درصدی بودجه شرایط سختی داریم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: باید برای فصل جدید لیگ برتر جلسه‌ای برگزار می‌شد تا تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

لینک کوتاه کپی شد

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در خصوص بلاتکلیفی برنامه‌های فدراسیون در برگزاری لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: نظر من خیلی نمی‌تواند کارشناسی باشد؛ فکر می‌کنم وزارت ورزش و مسئولانی که با این موضوع ارتباط دارند باید نظر کارشناسی بدهند بعد هم باید ببینیم مجوزها صادر و اجازه برگزاری لیگ را می‌‎دهند یا نه. من فکر می‌کنم باید جلسه‌ای برگزار می‌شد؛ تیم‌ها می‌دانند مهلت نقل و انتقالات هست اما نمی‌دانند دقیقا تکلیف چیست. وقتی باشگاه نمی‌داند مسابقات قرار است به چه صورت برگزار شود و تکلیف خودش را نمی‌داند بنابراین نمی‌تواند برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشد چون برنامه ریزی بر اساس نوع برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت و یا متمرکز است. امیدوارم هر چه زودتر جلسه‌ای برگزار شود تا تیم‌ها بدانند به چه صورت هدف گذاری و برنامه ریزی کنند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط ، باشگاه‌ نفت برنامه‌های خود را برای فصل جدید تا کجا پیش برده گفت: باشگاه نفت اکنون بیشتر در بحث مدیریتی در حال رایزنی‌های مالی و تعیین بودجه است.  برای حضور در لیگ فعلا اعلام امادگی کرده‌ایم و منتظریم ببینیم برگزاری لیگ به چه صورت است تا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

سامری با اشاره به کاهش 50 درصدی بودجه باشگاه نفت تاکید کرد: با کاهش بودجه شرایط سختی داریم منتها تمام امیدمان به پاداش مسابقات آسیایی‌مان است که اگر به موقع به دستمان برسد می‌تواند کمک بزرگ و تاثیرگذاری باشد چون بر اساس همین پاداش هست که امسال می‌توانیم برنامه ریزی کنیم در غیر اینصورت باید یک تیم ضعیف تشکیل می‌دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در ادامه افزود: همین الان هم چندین ماه است بسکتبالیست‌ها در خانه بودند و اگر بازیکنان نتوانند تمرین خوبی داشته باشند و به مسابقات برگردند آسیب بزرگ و جبران ناپذیری به آن‌ها وارد می‌‌شود.  البته امیدواری‌هایی برای واکسن آمده که من اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم و فقط یک اخباری می‌شنوم و شاید بهتر باشه در این باره نظر ندهم چون اطلاعات مفیدی ندارم که ملاک باشد.

حماد سامری در پایان صحبت‌های خود گفت: هنوز هیچ بازیکنی جذب نکرده‌ایم. مدیریت فعلا در حال تعیین بودجه است و منتظریم ببینیم مسابقات به چه صورت برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید