اشک های علیپور برای آخرین بازی با پرسپولیس در لیگ؟!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا ناراحت‌ترین عضو سرخپوش بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در حالی برابر سایپا قرار گرفت که در ترکیب اولیه این تیم نسبت به سایر بازی های پرسپولیس در لیگ برتر یک تغییر عجیب داشت و آن حضور اوساگونا به جای علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس بود. نیمکت نشینی علیپور در حالی رخ داد که علیپور تا قبل از بازی با سایپا 2 گل تا صدر جدول گلزنان و کسب کفش طلا فاصله داشت و برای آقای گلی کار سختی نسبت به سایر رقبای خود دیاباته و مغانلو داشت.

علیپور پس از حضور در بازی برابر سایپا موفق شد روی یک شوت زیبا دروازه سایپا را باز کند تا بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ نوزدهم لقب گیرد نکته جالب این که او بازهم فرصت گلزنی داشت ولی موفق به این کار نشد تا به نوعی موفق به کسب دومین آقای گلی خود در لیگ نشود.

علیپور پس از ناکامی در کسب آقای گلی و کفش طلا لیگ نوزدهم در پایان بازی با ناراحتی روی زمین نشست و ناراحتی خود را به نوعی با چشمان اشک بار نشان داد.

علیپور در حالی از کسب عنوان  آقای گلی مسابقات لیگ برتر بازماند که شنیده هایی مبنی بر جدایی این بازیکن پس از پایان جام حذفی به گوش می رسد. حال باید منتظر ماند و دید که علیپور که با چند پیشنهاد خوب از لیگ چین، پرتغال و بلژیک روبرو است در فصل بیستم پرسپولیس را همراهی می کند یا خیر؟

 

دیدگاه تان را بنویسید