گزارش جی پلاس از لیگ قهرمانان اروپا

در انتظار یک چهارم نهایی جذاب با جدال بارسلونا و بایرن مونیخ+عکس وفیلم

تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا آخرین تیم هایی هستند که موفق به کسب جواز حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ و چلسی در آلمان و بارسلونا و ناپولی در اسپانیا به مصاف هم رفتند که درنهایت تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ به جمع هشت تیم برتر راه یافتند.

در بازی رفت چلسی در خانه 3 بر صفر شکست خورد و بازی ناپولی و بارسلونا هم در ایتالیا یک-یک شد.

بایرن مونیخ 4- چلسی یک (در مجموع 7 بر یک)

بایرن مونیخ با دو گل و دو پاس گل لواندوفسکی در مقابل چلسی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. لوا که تعداد گلهای فصلش را به عدد 53 رساند تا به فصل شگفت انگیز خود ادامه بدهد، این روزها مهارنشدنی به نظر می رسد و در مسیر ثبت بهترین فصل دوران فوتبالش است و شاید او بیش از هر کسی حسرت بخورد که امسال خبری از جایزه توپ طلا نیست چرا که او می توانست مدعی اصلی این جایزه باشد. مهاجم لواندوفسکی دو گل زد تا به رکورد 13 گل در لیگ قهرمانان امسال برسد و به تولیسو و پریشیچ پاس گل داد تا به احتمال زیاد جایزه بهترین بازیکن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

چلسی که مثل بازی رفت با اختلاف سه گل شکست خورد، در مجموع دو بازی با نتیجه هفت بر یک مغلوب شد و با لیگ قهرمانان اروپای 20-2019 وداع کرد. تیم لمپارد فصل آینده با چهره های شاخصی همچون ورنر و زیاش و جذب احتمالی هاورتز می تواند با قوای بیشتری به لیگ قهرمانان اروپا برگردد و در قامت مدعی ظاهر شود، نه تیمی که در مقابل مدعیان حرفی برای گفتن ندارد.

بارسلونا 3- ناپولی یک (در مجموع 4 بر 2 )

بارسلونا با پیروزی قاطعانه در مقابل ناپولی در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر دو به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. بدین ترتیب کاتالان ها در آخرین تلاش خود برای بدون جام نماندن باید در فینال زودرس مسابقات به مصاف بایرن مونیخ بروند. بایرن آماده برای سه گانه تلاش می کند در حالی که بارسا با داشتن مسی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ برای کسب قهرمانی تلاش کنند. با توجه به حذف تیم هایی نظیر رئال مادرید و یوونتوس شاید بتوان تقابل باواریایی ها و کاتالان ها را فینال زودرس مسابقات دانست و بتوان گفت که تیمی که بتواند این بازی را ببرد، به بخت اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد.

ناپولی در حالی مقابل بارسلونا شکست خورد که با مقایسه بازیکنان و نفرات دو تیم حذفشان قابل پیش بینی بود اما تا آخرین دقایق جنگیدند و شاید اگر گل میلیک مردود نمی شد تا آخرین دقایق شانس برگشتن به مسابقات را داشتند. به هر صورت ناپولی پس از یوونتوس از لیگ قهرمانان حذف شد تا آتالانتا تنها نماینده باقی مانده از لیگ ایتالیا در چمپیونزلیگ امسال باشد.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی 2- رئال مادرید یک 

یوونتوس 2 - لیون یک

بارسلونا 3 - ناپولی یک

بایرن مونیخ 4 - چلسی یک

مرحله یک چهارم نهایی

آتالانتا- پاری سن ژرمن چهارشنبه 22 مرداد ساعت 23:30

لایپزیش - اتلتیکومادرید پنج شنبه 23 مرداد ساعت 23:30

بایرن مونیخ - بارسلونا جمعه 24 مرداد ساعت 23:30

منچسترسیتی - لیون شنبه 25 مرداد ساعت 23:30

 

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید