پیروزی تیم ملی جوانان در اولین حضور مظلومی

تیم ملی فوتبال جوانان در نخستین بازی تدارکاتی برابر تیم بزرگسالان میلاد مهر تهران به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال جوانان در نخستین بازی تدارکاتی با هدایت پرویز مظلومی و با ترکیب امیررضا رفیعی، علیرضا اسدآبادی، حسین شاهوردی، محمد عسگری، مهدی خوشبخت، یاسین سلمانی، محمدرضا شکیب خو، حسین نخودکار، مهدی احمدی، مهدی هاشمی‌نژاد و آریا برزگر مقابل میلاد مهر تهران قرار گرفت.

این مسابقه از ساعت ١٨:٠٠ در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال آغاز شد و با نتیجه چهار بر یک به سود جوانان به پایان رسید.

جوانان در نیمه نخست این بازی نمایش بهتری نسبت به حریف داشتند و صاحب دو ضربه پنالتی شدند که پنالتی اول با ضربه سلمانی و واکنش دروازه‌بان حریف مهار شد اما حسین نخودکار در دقیقه ٤٣ دومین موقعیت پنالتی را تبدیل به گل کرد.

مظلومی در نیمه دوم بهره‌مند، جلالی، موسویان، سبحانی، شریعت زاده و جنادله را وارد زمین کرد و موسویان در دقیقه ٦٦ گل دوم را به ثمر رساند. هم‌چنین حسین نخودکار در دقیقه ٦٩ زننده سومین گل بازی بود. تیم میهمان در دقیقه ٧٢ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما حسین زواره‌ای در دقیقه ٨٠ زننده چهارمین گل جوانان بود تا شاگردان پرویز مظلومی اولین بازی تدارکاتی را با یک پیروزی قاطع به پایان برسانند.

هم‌چنین حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال تماشاگر دقایق پایانی این مسابقه بود.

گفتنی است اولین اردوی جوانان روز شنبه ١٨ مرداد با یک جلسه تمرین ریکاوری به پایان می‌رسد و اردوی بعدی از ٢٢ مرداد آغاز خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید