صعود یاران طارمی به پلی آف لیگ اروپا/ مهاجم ایرانی کفش طلا را از دست می دهد؟ +جدول گلزنان

مهدی طارمی با زدن دو گل در آخرین بازی ریوآوه تعداد گل های خود را با پیتزی در صدر جدول برابر کرد اما مهاجم بنفیکا تعداد گل های کمتری را از روی نقطه پنالتی و هم چنین پاس گل های بیشتری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال پرتغال شب گذشته (شنبه) ادامه یافت که طی آن ریوآوه با درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل رقیبش به پیروزی رسید.

بر این اساس، تیم ریوآوه در خانه بوائیستا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و فصل را با ۵۵ امتیاز به پایان رساند. با این نتیجه طارمی و هم تیمی هایش جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ اروپا را کسب کردند.

مهدی طارمی ملی پوش ایرانی تیم ریوآوه که فصل بسیار خوبی را سپری کرده بود در این دیدار هر دو گل تیمش را به‌ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود در این فصل رقابت های لیگ برتر پرتغال را به عدد ۱۸ برساند و با «پیتزی» هافبک ملی‌پوش پرتغالی تیم بنفیکا مساوی شود.

از دقایقی دیگر بنفیکا به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود و چنانچه پیتزی موفق به گلزنی نشود، طارمی و پیتزی هر دو در عدد 18 به تساوی می رسند. اگر عنوان آقای گلی مشترک اعطا نشود این امکان وجود دارد که طارمی به دلیل تعداد گل زده بیشتر از روی نقطه پنالتی یا پاس گل کمتر شانس آقای گلی را از دست دهد.

باید دید در صورت تساوی بازیکنان در تعداد گل چه ملاکی برای برتری آن ها در نظر گرفته می شود. دقایق بازی، پاس گل یا تعداد گل از روی نقطه پنالتی؟

همچنین امیر عابدزاده هم در تساوی سه بر سه تیمش مقابل فامالیسائو ۹۰ دقیقه درون دروازه ماریتیمو حضور داشت.

333

دیدگاه تان را بنویسید