براساس ادعای رادیو کادنسر

مسی تابستان 2021 از بارسا می رود

مانو کارنیو خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادناسر اعلام کرد که لیونل مسی ستاره ارژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا را متوقف کرده و مذاکرات را کاملا لغو کرده است چرا که به هیچ وجه قصد ادامه حضور در بارسلونا بعد از تابستان 2021 را ندارد و با اتمام قراردادش با نیوکمپ وداع خواهد کرد تا مسیر جدیدی را برای فوتبالش در نظر بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رادیو کادناسر گزارش داده است که مسی از اتفاقاتی که درون باشگاه بارسلونا رخ می دهد نظیر درز اخبار به رسانه ها و جو نامناسب رختکن در سالهای اخیر به شدت عصبانی است و به همین خاطر تصمیم گرفته است که از کاتالان ها جدا شود و مسیر متفاوتی را برای فوتبال خود در نظر بگیرد. مسی به بخشی از نزدیکان خود در رختکن بارسلونا اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای ماندن ندارد و فقط یک سال دیگر پیراهن تیم کاتالان را به تن می کند و بعد از ان مسیر متفاوتی در فوتبالش در نظر خواهد گرفت.

به هر صورت بارسلونا و مسی در هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند و نمایش خوبی نداشته اند و لئو هم هر چند که با گل و پاس گلهایش سعی کرده که به کاتالان ها کمک کند اما توفیقی در مسیر قهرمانی لالیگا نداشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید