جی پلاس

واکنش رسمی استراماچونی به سرمربی گری تیم ملی فوتبال/ مرد ایتالیایی به ایران نمی آید +عکس

وکیل سرمربی ایتالیایی به نقل از او بدون اینکه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی را تایید یا تکذیب کند، برای تیم ملی فوتبال ایران و اسکوچیچ آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، استراماچونی بعد از صحبت هایی که درخصوص سرمربی گری او  در تیم ملی فوتبال ایران صورت گرفت، به این موضوع واکنش نشان داد و پست یکی از وکلای خود در اینستاگرام را که متنی به نقل از او منتشر کرده بود را بازنشر کرد: در ارتباط با اخبار مطرح شده در چند روز اخیر در رسانه های جهان پیرامون ارتباط میان شرکت ما (PPSPORTMANAGEMENT) و فدراسیون فوتبال ایران از طرف استراماچونی "که محبت خود را به مردم ایران ابراز می کند چرا که همواره خود را با آن ها نزدیک می داند"، به جایگاهی که در حال حاضر توسط کادر فنی تیم ملی ایران مدیریت می شود احترام می گذارد. آندره آ برای آن ها آرزوی بهترین ها را برای رسیدن به همه اهداف  پیرامون تیم ملی دارد.

با این متن که مذاکره را تایید یا تکذیب نمی کند؛ به نظر می رسد استراماچونی هیچ تصمیمی برای بازگشت به ایران و نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارد. بنابراین اگر درخواستی هم به او داده شده باشد رسما آن را رد کرد و اگر هم پیشنهادی در کار نبوده با این پست هرگونه مذاکره را تکذیب کرد.

 

photo_2020-04-29_18-41-07

photo_2020-04-29_18-41-07 (2)

دیدگاه تان را بنویسید