کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در گفت وگو با جی پلاس؛

مجتبی عابدینی: به فکر مدال انفرادی و تیمی المپیک هستیم/همه دنبال سهمیه المپیک هستند اما ما کار را تمام کردیم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم. برای این المپیک ما هم به فکر مدال انفرادی هستیم و هم تیمی.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی اسلحه سابر ایران با کسب عنوان پنجمی جام جهانی ورشو لهستان توانست سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کند تا ایران با تیم کامل در بخش انفرادی شرکت می کند.

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی با توجه به جایگاهش در رنکینگ انفرادی جهان سهمیه المپیک را کسب کرده بود اما در تمام مسابقات تنها هدفش کسب سهمیه تیمی و حضور ایران در بخش انفرادی با تمام نفرات بود و به این خواسته اش هم رسید. عابدینی بعد از کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، اظهار کرد: برای کسب سهمیه تیمی یک سال زحمت کشیدیم و مصدومیت و سختی زیادی را پشت سرگذاشتم. خیلی خوشحالم که 4 سهمیه را گرفتیم و در تیمی المپیک حاضر هستیم.

عابدینی درباره اهداف تیم برای المپیک 2020 توکیو گفت: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم. برای این المپیک ما هم به فکر مدال انفرادی هستیم و هم تیمی. امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در المپیک باشیم.

او درباره کسب سهمیه المپیک در فاصله دو مسابقه مانده تا پایان رقابت های گزینشی گفت: همه تیم ها به خصوص اروپایی ها در حال تلاش هستند و می جنگند تا بتوانند سهمیه را بگیرند اما خداراشکر ما کار را تمام کردیم و حالا با آرامش به راهمان ادامه می دهیم.

کاپیتان تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به کسب سهمیه، برنامه تیم برای دو مسابقه ایتالیا و مجارستان چیست، اظهار کرد: در این دو مسابقه هم شرکت می کنیم چرا که برای حفظ رنکینگ و بهبود آن به امتیازش نیاز داریم. سهمیه قطعی شده و با خیال راحت برای کسب امتیاز و بالا بردن رنکینگ در هردوبخش تلاش می کنیم.

عابدینی در پایان صحبت های خود گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و از کادرفنی و پیمان فخری که خیلی زحمت کشید تشکر می کنم.

مجتبی عابدینی که به دلیل تحریم از رسیدن به جایزه 10 هزاردلاری خود به خاطر مدال برنز قهرمانی جهان دور مانده بود؛ در حاشیه برگزاری جام جهانی این جایزه به دستش رسید.

 

پرواز شمشیربازان به توکیو با دست های خالی/ وقت فراموشی نیست!

 

دیدگاه تان را بنویسید