مشخص شدن رییس فدراسیون ورزش های رزمی

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی، یوسف بهتری با کسب 36 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد سرپرست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند. 

برای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، 8 کاندیدا به نام‌های یوسف بهتری، سیدعباس احمد پناهی، علی غفاری، محمد نوحی، عباس علی‌اکبری، منصور عبدی، محسن احمدی و رضا شیرین‌آبادی فراهانی با یکدیگر رقابت می‌کردند.

جالب اینکه از این تعداد،  6 کاندیدا به نامهای سیدعباس احمد پناهی، علی غفاری، محمد نوحی، عباس علی‌اکبری، منصور عبدی، محسن احمدی در مجمع غایب بودند و تنها رضا شیرین‌آبادی فراهانی و یوسف بهتری حضور داشتند که قبل از آغاز رای گیری شیرین‌آبادی فراهانی انصراف خود را اعلام کرد و تنها یوسف بهتری باقی ماند تا انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شود!

41 نفر در مجمع حضور داشتند و در نهایت پس از رای‌گیری، یوسف بهتری با بهتری با 36 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی برای 4 سال آتی انتخاب شد. 4 رای سفید و‌ یک‌ رای مخدوش نیز به صندوق انداخته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید